Álex Fernández henvist til tribunerne

13 år 1 dag siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spansk presse er der ballade under opsejling på Real Madrid Castilla-holdet, hvor anfører Álex Fernández angiveligt er blevet henvist til tribunen, fordi han ikke vil forlænge sin kontrakt med klubben.

Álex har kontraktudløb i 2014 og ifølge hans agentur, Eleven Sports, har Real Madrid da også tilbudt ham en økonomisk lukrativ kontrakt af fire års varighed, men uden lovning på at blive en del af førsteholdet og det mener man ikke, at midtbanespilleren skal acceptere med sin nuværende alder. Derfor har man afvist kontrakt-tilbuddet.

Det har man angiveligt taget ilde op i Real Madrids sportslige ledelse, hvor man også noterer sig, at Álex mod sæsonens slutning angiveligt havde sine kontroverser med Alberto Toril og derfor regner mange med, at midtbanespilleren har spillet sin sidste kamp for klubben og at man vælger at sælge ham inden sæsonstart.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 dag siden #2 af El_Juan
"Ballade" og "taget ilde op" er vel så meget sagt. Men overdrivelse fremmer forståelsen.
Hvis han ikke ønsker at forlænge, med mindre han er garanteret førsteholdsfodbold inden for en overskuelig fremtid, så er det vel fair nok. Omvendt er det vel ligeledes fair nok, at Real Madrid vil forsøge at sælge ham denne sommer, frem for at lade ham gå på en fri transfer næste sommer, hvis han vitterligt ikke ønsker at blive og parterne er langt fra hinanden.

Desværre må vi måske nok også erkende, at Álex er gået lidt i stå. Måske vil det rent faktisk være godt for ham med lidt luftforandringer. Om han vitterligt er for god til Castilla, er jeg faktisk ikke så sikker på. Dermed sagt, så ser jeg ham heller ikke værende god nok til førsteholdet. Når han så ligefrem bliver overhalet inden om, af den to år yngre José Rodríguez, som man måske for alvor bør satse på i stedet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

13 år 1 dag siden #3 af Siempre Madrid

El_Juan skrev: "Ballade" og "taget ilde op" er vel så meget sagt. Men overdrivelse fremmer forståelsen.
Hvis han ikke ønsker at forlænge, med mindre han er garanteret førsteholdsfodbold inden for en overskuelig fremtid, så er det vel fair nok. Omvendt er det vel ligeledes fair nok, at Real Madrid vil forsøge at sælge ham denne sommer, frem for at lade ham gå på en fri transfer næste sommer, hvis han vitterligt ikke ønsker at blive og parterne er langt fra hinanden.

Desværre må vi måske nok også erkende, at Álex er gået lidt i stå. Måske vil det rent faktisk være godt for ham med lidt luftforandringer. Om han vitterligt er for god til Castilla, er jeg faktisk ikke så sikker på. Dermed sagt, så ser jeg ham heller ikke værende god nok til førsteholdet. Når han så ligefrem bliver overhalet inden om, af den to år yngre José Rodríguez, som man måske for alvor bør satse på i stedet.

Nej, det lyder som den rene idyl, at man sender en spiller på tribunen, fordi han ikke vil forlænge sin kontrakt, så naturligvis har det intet med ballade at gøre ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 1 dag siden #4 af El_Juan

Siempre Madrid skrev:

El_Juan skrev: "Ballade" og "taget ilde op" er vel så meget sagt. Men overdrivelse fremmer forståelsen.

Nej, det lyder som den rene idyl, at man sender en spiller på tribunen, fordi han ikke vil forlænge sin kontrakt, så naturligvis har det intet med ballade at gøre ;-)

Det er vel en ærlig sag, omstændighederne taget i betragtning. Han er nok hverken den første eller sidste der ryger en tur på tribunen, hverken for mere eller mindre. Og hvem siger der så er mere i det end som så? Nu ved vi ret beset ikke hvad der egentlig er op og ned i sagen.

Og jeg skrev i øvrigt ikke noget om, at det IKKE havde noget med sagde at gøre. Men det er lige det der med, at forholde sig til tingene, eller lade være... ;-)
Sidste redigering: 13 år 1 dag siden ved El_Juan.

Leveret af Kunena Forum