UEFA Youth League

12 år 10 måneder siden #1 af DarioGomez
UEFA Youth League blev oprettet af DarioGomez
I morgen starter UEFA jo et nyt koncept - UEFA Youth League - jeg synes, det lyder ulideligt spændende.

Grundlæggende er ideen, at CHL-holdenes U19-mandskaber er inddelt i puljer tilsvarende dem som seniorholdene er i.
Dvs. altså sige, at RM er i pulje med FCK, Juventus og Galatasaray, og så spiller de på samme dag som førsteholdet. Bare tidligere på dagen.

Real Madrids hold til kampen i morgen kan ses her - den spilles i øvrigt klokken 16.00.

www.uefa.com/uefayouthleague/season=2014...yer-lists/index.html

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #2 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne UEFA Youth League
Er der nogen, som kender lidt til spillerne?

Jeg kan kun genkende Enzo Zidane nemlig....:)

12 år 10 måneder siden #3 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne UEFA Youth League
Craninx er jo i hvert fald en belgisk målmand, som man har rigtig store forventninger til.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 10 måneder siden #4 af nono
Besvaret af nono på emne UEFA Youth League
Det er ganske enkelt et fantastisk koncept!

De unge får tidligt unikke erfaringer og indsigt i voksen-livet som fodboldspiller, mens klub og fans får en helt anden mulighed for at danne relationer og identificere sig med egen avl. Jeg sidder i hvert fald klar ved "lægterne".

Det lover godt for klubbernes talent-udvikling (og udnyttelse af samme), samt europæisk fodbold i al almindelighed.

Stor ros til UEFA..
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Mathiaska

12 år 10 måneder siden #5 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne UEFA Youth League
Men vi er tilbage ved den der "Hvorfor skal holdene ikke selv kvalificere sig og hvorfor skal de møde modstandere baseret på hvem senior-holdet skal spille mod?"

Jeg er dog enig i at det her er den bedste løsning, så jeg håber at det ikke giver problemer. Spændende bliver det :) Jeg glæder mig til at Madridista.dk følger godt op på kampene ;)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

• Ultras Sur Dinamarca
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #6 af Ultras Sur Dinamarca
Besvaret af Ultras Sur Dinamarca på emne UEFA Youth League
Nogen der har en idé om hvor sådan en kamp mod FCK evt. spilles i København?

12 år 10 måneder siden #7 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne UEFA Youth League
Umiddelbart kender jeg Jaime Sanchez og selvfølgelig Enzo Zidane.

Jaime Sanchez er en lovende defensiv-spiller, som jeg godt kan se potentialet i. El_Juan og andre af dem som følger La Cantera nærmere kan helt sikkert sige mere.

12 år 10 måneder siden #8 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne UEFA Youth League
Jeg kan lige tilføje at kampen ovenikøbet kan ses på Eurosport:)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 10 måneder siden #9 af andreashn
Besvaret af andreashn på emne UEFA Youth League

JimmyBroe skrev: Jeg kan lige tilføje at kampen ovenikøbet kan ses på Eurosport:)

Hvor har du det fra? Så vidt jeg kan se er det Manchester United U19 - Bayer Leverkusen U19 der vises på Eurosport.

¡Hala Madrid!

12 år 10 måneder siden #10 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne UEFA Youth League

Ultras Sur Dinamarca skrev: Nogen der har en idé om hvor sådan en kamp mod FCK evt. spilles i København?

De spiller alle deres tre hjemmekamp på Østerbro Stadion, lige ved PARKEN. Det koster 75 kroner at komme ind.

12 år 10 måneder siden #11 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne UEFA Youth League

M_linding skrev: Er der nogen, som kender lidt til spillerne?

Jeg kan kun genkende Enzo Zidane nemlig....:)

Alexandro Marco Craninx, kendt som Álex. Har Siempre nævnt. Og Jaime Sánchez, som kongen var inde på. Francisco José Rodríguez, "Fran" - højre back og tidl. spansk U17-landshold. Midtbanemanden, Javier Muñoz. Aleix Febas - midtbanespiller og spansk U17-landshold. Marcos Javier Paleo, eller Legaz, som han er bedre kendt som. En spændende ung angriber.

Den store profil er selvfølgelig Enzo. Ellers kan jeg ikke rigtig pege på nogle. Jeg vil ikke betegne de nævnte, som de helt store talenter, men nogle af de lidt mere interessante. Jeg undrer mig i øvrigt over, hvor Iván Saéz er henne. Om han i højere grad er blevet en del af C-holdet. Eller om han er skadet eller andet. Og så kunne det være lidt sjovt, hvis man nu gav chancen til Jack Harper (Juvenil B).

nono skrev: Det er ganske enkelt et fantastisk koncept!

De unge får tidligt unikke erfaringer og indsigt i voksen-livet som fodboldspiller, mens klub og fans får en helt anden mulighed for at danne relationer og identificere sig med egen avl. Jeg sidder i hvert fald klar ved "lægterne".

Det lover godt for klubbernes talent-udvikling (og udnyttelse af samme), samt europæisk fodbold i al almindelighed.

Stor ros til UEFA..

Langt henad vejen er vi enige. Der er bare ét lille men. Denne turnering er et forsøg fra UEFAs side, på at mase NextGen Series. Og med det perspektiv in mente, bliver det desværre lidt ynkeligt og noget af glansen går af det. Der går monopol i det.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved El_Juan.

12 år 10 måneder siden #12 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne UEFA Youth League

andreashn skrev:

JimmyBroe skrev: Jeg kan lige tilføje at kampen ovenikøbet kan ses på Eurosport:)

Hvor har du det fra? Så vidt jeg kan se er det Manchester United U19 - Bayer Leverkusen U19 der vises på Eurosport.

www.marca.com/2013/09/16/en/football/rea...drid/1379320812.html

Tjekkede også lige sofabold, og du har helt ret. Jeg gik bare blindt udfra at Marca refererede til Eurosport som vi også kan se her hjemme;-)

Men om ikke andet kan man da se den på RM TV:)

Jeg er her stadig XOXO

Leveret af Kunena Forum