UEFA Youth League
- 10-Tallet
- Gæst
-
Det er fint, at de unge spiller får europæisk erfaring. Hvorvidt erfaringen så kan omsættes den dag det virkelig gælder, kan jeg være mere tvivlende overfor. Men spændende turnering.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Realmadrid94 skrev: Som El_Juan skriver, så koster det 75 kr. Det er sådan set ligeså dyrt som en superliga kamp. Havde forventet et sted mellem 20-40 kr, for en U/19 kamp. Det mener jeg helt seriøst :) Der er også en verden til forskel på disse hold. FCKs U/19 hold endte som nr. 11 ud af 13 sidste år. Det er selvfølgelig billigere at gøre det på denne måde, men det er bare rigtig ærgerligt, da det kan være ødelæggende for hele turneringen.
Ah - en suppekamp koster vist minimum 100. Og helt ærligt - 100/150 for FCK - Brøndby eller 75 for Real Madrids U19-hold - jeg ved godt, hvad jeg ville vælge!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Realmadrid94 skrev: Ja Brøndby - FCK anyday.. Det er en turnering der skal promovere og udvikle de unge, det er sku for dyrt, når man sagtens kunne halvfylde Østerbro stadion, med langt billigere billetter.. Men ja, det er jo trods alt en personlig vurdering. Jeg synes 75kr er for dyrt for amatør(?)bold. :-) de er trods alt ikke "så gode", for så var de nok på reserveholdet/castilla. :)
Så er det jo heldigt du kan blive væk ;)
Det er måske småpebret, men det er jo en mulighed for FCK til at tjene lidt ekstra. Det kan ærlig talt ikke bringe mit pis i kog, kan man ikke undvære de småpenge, så bliv da væk.
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Hvornår får du mon igen mulighed for at se klubbens største talenter på dansk grund?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Jeg ved mange studenter har det halv stramt, men så træk det da fra i skat, eller en de mange andre "fordele" eller huller i det danske system så som su!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Og det er drenge...........Der er virkelig lang vej til førsteholdet for dem.
Nu har jeg ikke selv haft de store forventninger om, at Enzo Zidane skulle blive bare noget, der minder om hans mere berømte far og bedømt på kampen i tirsdags, så får han aldrig førsteholdsdebut. Han var på banen indtil vi fik vores målmand udvist og så kom Craninx ind. Det belgiske målmandstalent var dog direkte impliceret i FCKs tredie mål.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Nu havde jeg den fornøjelse - omend den var kold - at opleve drengene på Frederiksberg Stadion.
Nu har jeg ikke selv haft de store forventninger om, at Enzo Zidane skulle blive bare noget, der minder om hans mere berømte far og bedømt på kampen i tirsdags, så får han aldrig førsteholdsdebut. Han var på banen indtil vi fik vores målmand udvist og så kom Craninx ind. Det belgiske målmandstalent var dog direkte impliceret i FCKs tredie mål.
Frygter det samme med Enzo. Han bliver nok ligesom Laudrups sønner, bare en ok fodboldspiller, men i modsætning til Laudrups drenge, forsøgte man i det mindste at mindske presset på Enzo, ved at skjule hans navn.
og så et spørgsmål: hvordan foregår lodtrækningen i Youth League? jeg tænker den står for sig selv, da det ikke er de samme hold, der er gået videre som i voksen chl, er det en korret antagelse?
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
baggins skrev:
Siempre Madrid skrev: Nu havde jeg den fornøjelse - omend den var kold - at opleve drengene på Frederiksberg Stadion.
Frygter det samme med Enzo. Han bliver nok ligesom Laudrups sønner, bare en ok fodboldspiller, men i modsætning til Laudrups drenge, forsøgte man i det mindste at mindske presset på Enzo, ved at skjule hans navn.
og så et spørgsmål: hvordan foregår lodtrækningen i Youth League? jeg tænker den står for sig selv, da det ikke er de samme hold, der er gået videre som i voksen chl, er det en korret antagelse?
Andreas Laudrup optrådte altid under mellemnavnet Retz i Spanien.
Jeg finder det egentlig altid komisk, når folk tror en spiller bliver på god pga. familiære relationer. Enzo har på intet tidspunkt været et af de 10 største talenter i cantera. Alligevel er folk på stribe faldet i svime pga. hans far. Det er på mange måder ret latterligt.