Real Madrid Castilla er uden El Clásico

12 år 10 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid Castilla har fortsat sine første points til gode i denne sæson i Liga Adelante, idet holdet tabte 2-0 ude i El Clásico til Barcelona.

Holdets helt store problem i denne sæson har været træfsikkerheden foran modstanderens mål og det blev også den helt store forhindring i denne kamp, hvor man indkasserede to mål i første halvleg og ikke selv havde heldet på sin side i banens anden ende.

Barcelona lagde bedst fra start i opgøret, men Real Madrid Castillas defensiv stod godt og langsomt fik man kæmpet sig længere frem på banen, men netop som man var ved at få rigtig godt fat i opgøret, fik man i stedet en spand koldt vand i hovedet, da Sandro fik scoret for Barcelona og helt galt gik det få øjeblikke senere, da Dani Nieto fik tilkæmpet sig et straffespark, som han selv scorede på.

I anden halvleg blev Raúl de Tomás og Burguí sendt på banen i stedet for Rozzi og Derik og de to indskiftere havde faktisk gode muligheder for at bringe balance i regnskabet, men ind ville bolden ikke og Alberto Torils tropper er dermed fortsat eneste hold i Liga Adelante uden points i denne sæson.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #2 af Real Madrid
Jeg sidder og tænker på dem herinde (El Juan?), der i sidste sæson mente, det var lige meget om vi lå i bunden eller toppen af La Segunda, så længe vi bare blev oppe. Personligt ved jeg godt hvilke scenarie, jeg tror vil give størst gennembrud til en masse talenter igennem sæsonen. Håber vi forstærker truppen til januar, med unge spændende talenter måske også ude fra Spaniens grænser.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum