Medrán ude med brækket ben

11 år 3 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Dårligt nyt for Real Madrid Castilla og Álvaro Medrán.

Den talentfulde midtbanespiller brækkede i dag sit højre ben under træningen i Ciudad Valdebebas og han er dermed ude af spillet resten af sæsonen.

Fra Madridista.dk skal det lyde: Ánimo, Álvaro!!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #2 af JimmyBroe
Det var ikke mange kampe han fik for førsteholdet. Jeg synes ellers han gjorde det rigtig fint i december månede.
Jeg glæder mig til vi får ryddet op på den midtbane der er for mange halvgode spillere og kun 2 verdensklasse spillere.
Silva, Illarramendi og Khedira bør alle føle sig usikre på deres fremtid i klubben. Khedira skifter nok og Silva bliver muligvis lejet ud. Så står vi tilbage med Illarramendi og (forhåbentlig) Casemiro. Bør vi ikke skippe Illarramendi videre og måske kigge mod Villareal hvor vores egen Jose Rodriguez løber rundt og gør en god figur?

Jeg er her stadig XOXO

11 år 3 måneder siden #3 af M_linding

JimmyBroe skrev: Det var ikke mange kampe han fik for førsteholdet. Jeg synes ellers han gjorde det rigtig fint i december månede.
Jeg glæder mig til vi får ryddet op på den midtbane der er for mange halvgode spillere og kun 2 verdensklasse spillere.
Silva, Illarramendi og Khedira bør alle føle sig usikre på deres fremtid i klubben. Khedira skifter nok og Silva bliver muligvis lejet ud. Så står vi tilbage med Illarramendi og (forhåbentlig) Casemiro. Bør vi ikke skippe Illarramendi videre og måske kigge mod Villareal hvor vores egen Jose Rodriguez løber rundt og gør en god figur?

Deportivo:) Men jo, man skal ikke glemme José..
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 3 måneder siden #4 af Siempre Madrid

JimmyBroe skrev: Det var ikke mange kampe han fik for førsteholdet. Jeg synes ellers han gjorde det rigtig fint i december månede.

Deportivo ;-)

Jeg må indrømme, at jeg ikke helt kan se, hvad vi skal med Casemiro. Han gør det fint i Porto, men den succes ved vi vist alle sammen godt, at den ikke bare kan overføres til Real Madrid. Det samme gør sig gældende for Álvaro Morata.

Lad os hellere bruge tiden på Marco Asensio, som kommer til sommer......og så er der rygter om, at Danilo ikke skal bruges som højreback, men derimod som gardering på den centrale midtbane.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 3 måneder siden #5 af JimmyBroe

Siempre Madrid skrev:

Deportivo ;-)

Jeg må indrømme, at jeg ikke helt kan se, hvad vi skal med Casemiro. Han gør det fint i Porto, men den succes ved vi vist alle sammen godt, at den ikke bare kan overføres til Real Madrid. Det samme gør sig gældende for Álvaro Morata.

Lad os hellere bruge tiden på Marco Asensio, som kommer til sommer......og så er der rygter om, at Danilo ikke skal bruges som højreback, men derimod som gardering på den centrale midtbane.

Deportivo - Villareal, barber - barber. Jeg forvekslede ham da med Denis.

Men nej, selvfølgelig kan man ikke forvente en Casemiro der sprudler i Real Madrid som han gør i Porto. Men mindre kan også gøre det. Han gjorde det godt inden han blev udlejet. Han er kun blevet bedre og mere sikker i denne sæson. Om han er modnet ved jeg ikke.

Marco Asensio, hmm tror du det er planen han skal spille på førsteholdet? Mon ikke han får en Medran rolle i første omgang?

Jeg er her stadig XOXO

11 år 3 måneder siden #6 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Medrán ude med brækket ben
En midtbane med James, Isco, Kroos, Modric, Casamiro, Illara, Silva, Jose, Danilo

Lyder som en lidt for bred midtbane :p

11 år 3 måneder siden #7 af JimmyBroe

SR4 skrev: En midtbane med James, Isco, Kroos, Modric, Casamiro, Illara, Silva, Jose, Danilo

Min er uden Illarramendi og Silva;)

Jeg er her stadig XOXO

11 år 3 måneder siden #8 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Medrán ude med brækket ben

JimmyBroe skrev:

SR4 skrev: En midtbane med James, Isco, Kroos, Modric, Casamiro, Illara, Silva, Jose, Danilo

Synes bare ikke man høre om hvor Illara er næste sæson eller Silva for den sags skyld

11 år 3 måneder siden #9 af JimmyBroe

SR4 skrev:

JimmyBroe skrev:

Synes bare ikke man høre om hvor Illara er næste sæson eller Silva for den sags skyld

Sandt. Jeg kan bare ikke forestille mig at de har lyst til at blive med de forstærkninger vi (forudser/håber) henter til sommer.

Jeg er her stadig XOXO

Leveret af Kunena Forum