Nederlag til Rubén de la Reds tropper og resultater fra La Fábrica
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid Castilla måtte denne weekend se sig slået af Getafe B, som vandt 2-0 på hjemmebane.
Hjemmeholdet trænes af Rubén de la Red og han havde fået sat taktikken rigtigt, for der var ikke spillet mere end 6 minutter, før Ian kunne score kampens første mål efter en misforståelse mellem Carlos Abad og Fran.
Kort forinden havde Borja Mayoral, som i går fik debut for førsteholdet, haft en god chance for at bringe sit hold foran, men hjemmeholdets scoring vendte opgøret og Getafe fik styr på tingene, hvilket man udnyttede efter 34 minutters spil til at bringe sig foran med 2-0 ved Wanderson.
Kort før pausen fik Mayoral endnu en stor chance, men han brændte forsøget alene med Getafes målmand og i anden halvleg havde hjemmeholdet styr på begivenhederne og spillede henholdende, mens Castilla-mandskabet heroisk jagtede en reducering, som aldrig kom og dermed kunne Rubén de la Reds tropper trække sig sejrrigt ud af opgøret med Zidanes ditto.
I den kommende weekend kommer Fuenlabrada på besøg og det skulle have været et gensyn med en anden Real Madrid-spiller, nemlig Fernando Morientes, som er træner for holdet, men han blev desværre i dag udvist og må dermed overvære opgøret i Ciudad Real Madrid fra lægterne på Estadio Alfredo di Stéfano.
Real Madrid Juvenil A spillede 2-2 ude mod Alcorcón. Rivero scorede begge mål.
Real Madrid Juvenil B vandt med 3-1 hjemme over Atlético Madrid B. Dani Gómez scorede to mål, mens det sidste blev sat ind af Ousama.
Real Madrid Cadete A vandt med 0-4 ude over Boadilla A. Pedro blev dobbelt målscorer, mens også Iván og Miguel kom på måltavlen.
Real Madrid Cadete B gjorde kort proces med Atlético Madrileño B, som måtte rejse hjem med et nederlag på 9-0. Pedro og Jorge lavede begge hattrick, mens Arribas, Miguel og Samuel scorede hver en gang.
Real Madrid Infantil A vandt 2-1 hjemme over Unión Adarve på et mål af Lancho og et selvmål.
Real Madrid Infantil B vandt 1-3 ude over La Poveda på et hattrick af Salazar.
Real Madrid Alevín A vandt 9-0 hjemme over Alcobendas Levitt. Gonzalo (4), Marcos (2), Abraham (2) og Samuel stod for målene.
Real Madrid Alevín B vandt 1-5 ude over Naya. Izan scorede to gange, mens Risco, De la Rocha og Álex stod for de øvrige mål.
Real Madrid Benjamín A vandt 0-10 ude over La Chimenea. Sergio og Iker scorede hattrick, Hugo Burcio scorede 2 gange, mens Adrián Cantero og Guillermo også kom på måltavlen.
Real Madrid Benjamín B vandt 0-11 ude over Esperanza. Paulo (3), Omar (2), Melero (2), Humanes, Jaime, Jareño og Mateo scorede målene.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
BBB skrev: Overskriften snød mig. Jeg troede, at vi havde vundet, eftersom der var et nederlag til Getafe. Ærgerligt for knægtene og Zidane.
En mere korrekt overskrift havde jeg måske ramt, hvis jeg havde brugt "mod" i stedet for "til". Til gengæld har jeg lige fået alle mine skolepenge retur ;-)
Siempre Madrid skrev:
BBB skrev: Overskriften snød mig. Jeg troede, at vi havde vundet, eftersom der var et nederlag til Getafe. Ærgerligt for knægtene og Zidane.
En mere korrekt overskrift havde jeg måske ramt, hvis jeg havde brugt "mod" i stedet for "til". Til gengæld har jeg lige fået alle mine skolepenge retur ;-)
Så dyr kan den skole vist heller ikke have været ;-)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
BBB skrev:
Siempre Madrid skrev:
Så dyr kan den skole vist heller ikke have været ;-)
Haha, nej, men i min situation har lidt også ret ;-)