Real Madrid forlænger med mexicansk forsvars-talent
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid har forlænget kontrakten med den 17-årige mexicanske forsvarer, Paolo Medina.
Han spiller til daglig for Juvenil C og skrev efter forlængelsen således på sin Twitter-profil:
- Jeg er glad for at fortsætte et år mere i verdens bedste klub. Det er min 8. sæson.
Paolo Medina kom til Spanien som 3-årig og blev først indlemmet i La Fábrica i 2009, men alligevel optræder han på FIFAs liste over ulovlige spillere i Real Madrid, som man vil straffe klubben med udelukkelse fra to transfer-vinduer med.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
Mølbat skrev: Håbet for, at den transferkaratæne bliver omstødt, stiger lidt hos mig for hver dag, der går. Det er jo voldsomt, hvor ringe FIFA har været i deres arbejde. Det er ikke kun Medina her, men også Zidanes sønner, som skulle være på den liste. Det er tæt på at være til grin.
Enig, det er åndssvage regler. Men omvendt så må Madrid også vide hvad reglerne er og overholde dem. Ligesom man ikke skal spille med en spiller i Copa del Rey der har karantæne.
Raúl 7 skrev:
Mølbat skrev: Håbet for, at den transferkaratæne bliver omstødt, stiger lidt hos mig for hver dag, der går. Det er jo voldsomt, hvor ringe FIFA har været i deres arbejde. Det er ikke kun Medina her, men også Zidanes sønner, som skulle være på den liste. Det er tæt på at være til grin.
Enig, det er åndssvage regler. Men omvendt så må Madrid også vide hvad reglerne er og overholde dem. Ligesom man ikke skal spille med en spiller i Copa del Rey der har karantæne.
Jeg tror, du misser pointen...som er, at når man kommer til Spanien som 3 årig og først bliver medlem af klubben som 9 årig, så er det næppe klubben, der har hentet ham fra Mexico til Madrid og derfor er det en underlig anklage.
Det samme med Zidanes sønner. Hvis han er flyttet til og har boet og arbejdet i Madrid ( som vi jo ved han har) og drengene er opvokset her, og de derfor naturligt bliver optaget i klubben her, så kan man næppe komme og anklage Madrid for, at drengene er taget ud af deres miljø og hentet til Madrid pga. af deres talent. Næ, de er sgu nok nærmere i byen pga af deres fars talent dengang...