Real Madrid forlænger med hollandsk stortalent

3 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Mink Peeters

Real Madrid har forlænget kontrakten med 19-årige Mink Peeters frem til 2020.

Sommeren igennem har der ellers været masser af rygter om kantspillerens exit fra Real Madrid, men både han og klubben er glade for, at en kontraktforlængelse nu er på plads. Mink Peeters skriver således på sin Twitter-konto:

- Glad for at underskrive min nye kontrakt med Real Madrid; 3 år mere i denne  utrolige klub.

Mink Peeters er netop rykket op i Real Madrid Castilla-truppen til denne sæson og han kom til klubben fra Ajax Amsterdam i 2014.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #2 af JimmyBroe
Meget spændt på at se mere til ham. Husker ham spået en stor frem tid. Kan nogen berette om hans seneste sæson? Har den været god?

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.

3 år 2 måneder siden #3 af Forever-madrisimo
Han spiller i Holland nu. Lejet ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

3 år 2 måneder siden #4 af Daniel

JimmyBroe skrev: Meget spændt på at se mere til ham. Husker ham spået en stor frem tid. Kan nogen berette om hans seneste sæson? Har den været god?

Jeg så ham et par gange i Youth League i sidste sæson. Han startede alle gange på bænken, men kampen mod Monaco står klarest i erindringen, hvor Gutis mandskab var nede i sækken ved halvleg, blev Mink Peeters smidt ind ved anden halvlegs start og ændrede med det samme kampbilledet med sin tilstedeværelse på banen; u/19-holdet var nede 0-2, men vandt kampen 4-3, blandt andet på to fine mål fra hollænderen, og gik videre til kvartfinalen.

Men Mink Peeters har jo døjet ekstremt meget med skader, som naturligvis har haft en indvirkning på hollænderens udvikling; eksempelvis har Mink Peeters ikke repræsenteret de hollandske u-landshold siden 2015, hvilket vidner om en spiller, der qua forskellige omstændigheder ikke har formået at tage det sidste skridt.

Nå, men jeg så en spændende spiller i særligt Monaco-kampen og var den kamp et vidnesbyrd om hollænderens potentiale, så kan han godt blive en spændende spiller på sigt.... dog ikke i Real Madrid.

Jeg skylder nok lige at nævne, trods mit postulat om, at han ikke kommer til at bryde igennem i Real Madrid, at madrilenerne har forlænget Mink Peeters kontrakt med tre år.
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan, JimmyBroe

3 år 2 måneder siden #5 af El_Juan

Forever-madrisimo skrev: Han spiller i Holland nu. Lejet ud.

Yes sir, den er god nok. Udlejet til VVV Venlo som er rykket op i Æresdvisionen til den nye sæson. Lejeaftalen løber frem til næste sommer. Synes det er en god løsning for alle parter.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.