Guti stopper i Real Madrid

2 år 6 måneder siden #1 af Administrationen

Guti cantera 260617

Guti smed lidt af en bombe, da han forleden var med i El Chiringuito. Her afslørede han nemlig, at han ikke fortsætter som træner for Juvenil A i den kommende sæson og samtidig lagde han også op til, at han ikke fortsætter i klubben.

Det har ellers længe set ud til, at han skulle afløse Santiago Solari, men argentineren ser af uransagelige årsager ud til at få lov til at fortsætte hos Real Madrid Castilla.

Guti sagde følgende i El Chiringuito:
- Jeg fortsætter ikke hos Juvenil A i Real Madrid. Jeg ønsker at avancere i min karriere. Hvis jeg skulle fortsætte i Real Madrid, skulle det være som træner for Castilla og her er en stor træner som Solari. Jeg afventer et godt tilbud for at fortsætte med at træne og der er interesse fra udlandet.

Real Madrid-legenden afviser dog ikke at vende tilbage på et tidspunkt:
- Der kommer et tidspunkt, hvor vejene må skilles, men jeg vil fortsat være en del af Real Madrid. Det ville være en drøm for mig at blive Real Madrid-træner en dag, men i sidste ende skal en træner udvikle sig og jeg er klar til nye mål.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #2 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Guti stopper i Real Madrid
Hov, nyheden var allerede herinde. Spændende hvad der så skal ske! Han virker målrettet og ambitiøs.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

¡Puta Barca!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.