Otte spillere bliver forfremmet til Castilla

2 år 3 måneder siden #1 af Daniel

Zabarte 250718

Zabarte er én af otte Juvenil A-spillere, der bliver forfremmet til Castilla fra den kommende sæson.

Otte Juvenil A-spillere tager det naturlige næste skridt i La Fábrica, når disse fra den kommende sæson bliver indlemmet i Santiago Solaris Castilla-trup.

Det drejer sig om César Gelabert, Martín Calderón, Zabarte, Sergio López, Fran, De la Fuente, Augusto og Alberto.

Midtbanespilleren Gelabert bliver betragtet som en af sin årgangs største talenter qua sine offensive kvaliteter, og kommer uden tvivl til at blive en forstærkning til Solaris mandskab. Herudover kommer Fran, De la Fuente, Zabarte og Sergio López til at give lidt mere dybde og muligheder til forsvarskæden, hvor de to sidstnævnte træner med Real Madrids førstehold disse dage på foranledning af Julen Lopetegui, hvilket i øvrigt også er tilfældet for Gelabert. Augusto, Martín Calderón og Alberto skal kæmpe med om midtbanepladserne på Castilla.

Foruden disse forstærkninger, søger Solari fortsat at forstærke sit mandskab for at imødekomme de store forventninger fra Real Madrids ledelse, der gerne ser Castilla i den anden bedste spanske fodboldrække.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 måneder siden #2 af El_Juan
Udover Gelabert følger jeg spændt med i hvordan Martín Calderón og Augusto Galvan udvikler sig.

Martín Calderón er en stærk 6'er-type og jeg synes han ser spændende ud.

Augusto Galvan er jeg også spændt på. Han er 19 nu, et år ældre end Vinicius og to år ældre end Rodrygo. Han har været i klubben i en sæson, hvor han har præsteret OK for Juvenil A, så nu skal han gerne vise at han har vænnet sig til spansk fodbold, at han kan tage et skridt op og bidrage med mere og vise hans udvikling går fremad.
Sidste redigering: 2 år 3 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

2 år 3 måneder siden #3 af REAL
Den udvikling skal Solari nok få spoleret.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.