Storsejr til Real Madrid Castilla

13 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid Castilla hentede en ekstremt vigtig sejr hjemme på Estadio Alfredo di Stéfano i dag, da Córdoba blev sendt hjem med et nederlag på 4-0.

Det blev en munter eftermiddag i Madrid, hvor Jesé Rodríguez var i overdådigt spillehumør og efter et kvarters spil havde han smidt to mål ind bag Córdobas målmand og så var den kamp stort set afgjort. Første scoring kom på straffespark og her var der genvalg til Jesé, selv om han brændte hele to af slagsen i kampen mod Hércules, men denne gang var der ikke slinger i valsen.

Alberto Torils tropper var i total kontrol gennem hele opgøret og da Álvaro Morata også ville være med i målscoringen efter 27 minutters spil, havde man på fornemmelsen at en ren nedsabling var under opsejling.

Kampen mistede dog lidt intensitet i anden halvleg, uden at Real Madrid Castilla afgav styringen med kampen og derfor skulle man helt frem til ni minutter før tid for at få den næste scoring, som også blev sat ind af Álvaro Morata.

Med sejren fik Real Madrid Castilla skabt lidt luft i bundstriden.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #2 af Real Madrid
Det overrasker mig virkelig, hvor hurtig Morata egentlig er. Det var en af de første Castilla kampe, jeg så i sæsonen, og
jeg blev positivt overrasket. Morata er i min optik hurtigere end både Higuain, og Benzema, og hold kæft hvor har han stort potentiale.
Han kan blive Spaniens førende angriber i fremtiden med Deulofeu Isco Jesé trioen bag ham. Derudover er jeg allerede forelsket i Casemiro, og det kan ikke overvejes to gange, at han skal være en del af vores fire spillere (Alonso, Modric, Khedira), på den centrale midtbane fra næste sæson.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum