Defensa Central: Peter González bliver hos Castilla

4 dage 14 timer siden #1 af Benzeron
Peter González har...

PETER 11

Peter González har haft en flot sæson for Castilla, og faktisk nåede kantspilleren at komme på banen tre gange for førsteholdet. Hans talent anerkendes også rundt omkring i Europa, hvor selveste Manchester City har vist interesse, men ifølge Defensa Central kommer et skifte ikke på tale.

Mediet melder, at Raúl med glæde beholder ham endnu en sæson hos Castilla, hvilket ikke er helt dumt, når man tager hans alder i betragtning. Han fylder nemlig først 20 i næste måned.

Dermed virker det heller ikke til, at man allerede nu vil sende Peter på en lejeaftale, da man foretrækker at han udvikler sig yderligere i vante rammer. Tilmed får kantspilleren chancen for at vise sig frem under Real Madrids optaktssæson, og hvis Real Madrid ikke henter nyt ind til offensiven, og Marco Asensio skifter klub, kan der dog også pludselig opstå muligheder i løbet af sæsonen.

Peters kontrakt udløber i 2023, men den gode kommunikation mellem klub og spiller bør forhindre problemer med en forlængelse. Tilmed er hans frikøbsklausul på 50 millioner euro, hvilket ville være et absurd beløb af betale for Castilla-spiller – selv hvis man er Manchester City.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 dage 14 timer siden #2 af Lars1991
Jeg må se mig totalt uforståelig overfor det her. Af alle de talenter vi så oppe under Zidanes sidste sæson var det her den eneste spiller jeg intet så i :D Hans indhop i denne sæson har ikke fået mig til at ændre mening. Meget mærkværdigt! Jeg ser ti gange mere i spillere som Arribas, Blanco og Miguel.

Men hey, måske får man et anderledes billede hvis man ser Castilla.

3 dage 22 timer siden #3 af Mølbat
Jeg tror, ar du forveksler Peter med Marvin Park, der fik debut under Zidane. Peter fik nemlig først debut for Los Blancos’ førstehold i den her sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

3 dage 21 timer siden #4 af Lars1991

Mølbat post=151616 skrev: Jeg tror, ar du forveksler Peter med Marvin Park, der fik debut under Zidane. Peter fik nemlig først debut for Los Blancos’ førstehold i den her sæson.

Det selvfølgelig ret flovt :D Jeg synes som sagt heller ikke det har været særlig godt de tre gange han er kommet ind. Men det ikke mange minutter sammenlagt han har fået lov til at vise i den her sæson på førsteholdet, så det nok lidt hårdt at bedømme ud fra.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.