Masser af nye spillere til La Fábrica
- Administrationen
- Emne forfatter
- Administrator
Real Madrid opruster ikke bare på ledelsesgangen og på trænerfronten i La Fábrica. Også holdene kan se frem til flere forstærkninger til den kommende sæson.
Hos Alaves har man hentet venstrebacken Óscar Mesa. Her har han spillet på Cadete A-holdet. Han er årgang 2006 og det samme er offensiv-spilleren Dani Pérez, som er hentet i Antiguoko og han er hentet for næsen af klubber som Ath. Bilbao og Real Sociedad, som gerne ville have ham tilknyttet deres ungdomsrækker.
I Deportivo hentede man for nylig angriberen Noel López til Castilla-mandskabet og han tager højrebacken Jorge Oreiro med sig til den spanske hovedstad. Han er 16 år og det er også den centrale forsvarer Diego Arcos, som er hentet i Leganés.
I Murcia-regionen har man fundet to unge lovende spillere. Midtbanespilleren Antonio Martínez kommer fra Murcia, mens Antonio Alexander er hentet i Cartagena, hvor den 16-årige spiller i forgangne sæson scorede 16 mål i 19 kampe.
Endelig har man også været i Catalonien, hvor man i Girona har hentet Erik Vázquez, som er en 16-årig kantspiller, der kan spille på begge fløje.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg har en oplevelse af at I sakker meget bagud med nyhederne på det seneste. Det er ingen kritik, men er man bare en smule spansk kyndig, så er det som at læse en gammel avis nogle gange herinde. :)
Især den med Fortea er ret vigtig fordi at Real Madrid og Atleti har haft en aftale om ikke at hente hinandens talenter. Jeg er lidt i tvivl om hvem der har haft det største ansvar ift det brud på aftalen.
Galactico downfall version 2
- The European Super League
- Platin bruger
9eren post=151746 skrev: Hvorfor bliver Fortea ikke nævnt. Nok det vigtigste skifte der er lavet i forbindelse med ungdoms akademiet. Endvidere skulle Madrid have nappet en analytiker fra Diego Simeone.
Jeg har en oplevelse af at I sakker meget bagud med nyhederne på det seneste. Det er ingen kritik, men er man bare en smule spansk kyndig, så er det som at læse en gammel avis nogle gange herinde. :)
Især den med Fortea er ret vigtig fordi at Real Madrid og Atleti har haft en aftale om ikke at hente hinandens talenter. Jeg er lidt i tvivl om hvem der har haft det største ansvar ift det brud på aftalen.
Jeg vil gerne støtte op omkring at du bliver skribent for Madridista DK. Det kunne være spændende at få lidt flere af de 'små' nyheder.
Bellingham Camavinga Tchouameni