DefensaCentral: Arribas i gang med sidste sæson for Castilla

1 år 4 måneder siden #1 af Benzeron
Sergio Arribas er en nøglespiller...

Sergio Arribas er en nøglespiller i Castillas gode sæson, hvor man indtil videre ligger godt til at skulle kæmpe med om oprykning til den næstbedste spanske række til sommer. Det tiltrækker naturligvis opmærksomhed fra større klubber frem imod januars transfervindue, og derfor har Real Madrid og spilleren ifølge DefensaCentral indgået en aftale, der skal gavne begge parter.

Aftalen går på, at Arribas fuldfører sæsonen for Castilla, men at han efterfølgende vil have lovning på stor selvbestemmelse over sit næste karriereskridt. Og dette skridt kommer helt sikkert ikke til at være hos Castilla.

Det spanske medie melder nemlig, at Arribas kommer til at stå med to muligheder på hånden til sommer. Den ene er naturligvis at blive i klubben, og i så fald bliver det helt sikkert som medlem i førsteholdstruppen, såfremt Carlo Ancelotti siger god for det. Den anden mulighed er, at Arribas selv får lov at vælge den klub, han gerne vil udlejes til. Her er det eneste krav fra klubben, at der vil være udsigt til regelmæssig spilletid.

Hidtil har klubber som Getafe og Real Valladolid været nævnt som interesserede i den 21-årige spanier.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 4 måneder siden #2 af 9eren
Han skal modnes mere men en vildt spændende spiller.

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 4 måneder siden #3 af Mathiaska

9eren post=156852 skrev: Han skal modnes mere men en vildt spændende spiller.

Mon ikke det traditionen tro bliver et salg med en tilbagekøbs klausul/50% rettigheder således knægten kan bevise sit værd. 

Jeg elsker hans spillestil, men tror desværre aldrig vi kommer til at se ham slå igennem på førsteholdet. Jeg savner godt nok både flere af disse "rene" egen-avls spillere men især også flere spaniere på holdet. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 4 måneder siden #4 af 9eren
De er mega savnet de unge talenter. Alt den snak om vores talenter der ender i europæiske klubber på top niveau er jo fin nok. Men også en del ærgerligt at vi sjældent får vores egne talenter i hus.

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum