Real Madrid Juvenil A er spanske mestre

1 år 7 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrid Juvenil A kunne i weekenden lade sig kåre...

Real Madrid Juvenil A kunne i weekenden lade sig kåre som regionale mestre efter en sejr på 0-1 ude over Fuenlabrada. Chema scorede det enlige mål efter 24 minutters spil.

Dermed kan Arbeloas tropper se tilbage på en sæson, hvor man har lagt al modstand ned i den hjemlige turnering, hvor det udover det regionale mesterskab også blev til sejr i Copa del Rey.

Kun i Youth League har man oplevet skuffelser, da det blev til tidligt exit mod hollandske Alkmaar, men sæsonen må alligevel siges at have været en succes.

Álvaro Arbeloa høster stor anerkendelse for at have skabt et angrebs-ivrigt hold, som i de foreløbige 29 kampe ikke har tabt endnu og i de 26 sejre og tre uafgjorte har man scoret mere end 100 mål.

Real Madrid Juvenil A skal nu spille mod de andre regionsmestre om det spanske mesterskab.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #2 af Lars1991
Jeg blev lidt overrasket over denne nyhed, da min ven for et par dage siden havde fortalt mig at Barcelonas Juvenil A hold vandt mesterskabet. Har så fundet ud af at det er opdelt i 7 grupper, så der er 7 spanske mestre. Det ved jeg ikke helt hvad jeg skal synes om :D Medmindre jeg har misforstået noget?

Det ligner grupperne er inddelt i de geografiske regioner, så ungdomsholdene ikke skal rejse for langt hver udekamp - hvilket giver god mening. Men man er vel så mere mester i den region end faktisk spansk mester, så?
Sidste redigering: 1 år 7 måneder siden ved Lars1991.

1 år 7 måneder siden #3 af 9eren
Det undrer mig at man efter gu ved hvor mange år som Madridista ikke ved at regions mestrene skal spille mod hinanden nu i en form for knockout system og finale.

Galactico downfall version 2

1 år 7 måneder siden #4 af Administrationen
​I har helt ret, Lars1991 og 9eren. I har fuldstændig ret.

Det gik sgu lige en kende for stærkt. Tag en kvajebajer på min regning! Mange hilsner Gammelfar.

1 år 7 måneder siden #5 af 9eren
Mit indlæg lød måske angrebs ivrigt men det var det ikke. Jeg glemmer også nogle gange at jeg tænker fodbold 24 7 modsat andre.

Jeg vil hellere skiftes til at give øl

Galactico downfall version 2

Leveret af Kunena Forum