Real Madrid tæt på back-talent i Leganés
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid er tæt på at hente den 18-årige centrale forsvarer, Lamini Fati i Leganés, som man har indgået en mundtlig aftale med.
Her har han hidtil tørnet ud for Leganés B i den tredjebedste række, men interessen for ham er blevet så stor, at man har erkendt at man ikke kan holde på ham og derfor er han nu ganske tæt på at ende i Real Madrid, hvor han som udgangspunkt skal spille for Real Madrid C og Real Madrid Juvenil A, men med stor mulighed for også at blive en del af et skadesplaget Castilla-hold.
Real Madrid har valgt at betale mere end frikøbsklausulen for det unge stortalent for at holde sig på god fod med Leganés og de modtager således mere end 100.000 € for Lamini Fati, som i sommer havde tilbud fra blandt andre Valencia.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ind i mellem - ikke så tit, men ind i mellem - er Gammelfar et vrøvlehoved.Mathiaska post=181042 skrev: Dette er første sted jeg læser at han er back. Alle andre rygter har skrevet at han er stopper. Interessant.
Denne fik jeg ikke oversat helt korrekt. Han er " defensa central zurdo" og her fik jeg sat sigtekornet mere ind på zurdo (i venstre side) end central. Så han er slet og ret en centralforsvarer, som spiller til venstre i et to-mands centerforsvar.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- 9eren
- Gæst
-