Reinier træner med hos Castilla - inden skifte til brasiliansk fodbold

1 år 2 dage siden #1 af Administrationen
Den 23-årige brasilianer Reinier Jesus...

Den 23-årige brasilianer Reinier Jesus træner i disse dage med hos Álvaro Arbeloas Castilla-mandskab, men det betyder på ingen måde at han har en fremtid her. Han var nemlig end ikke udtaget til træningskampen ude mod Marbella i weekenden.

Efter 5½ år i Real Madrid har han nemlig fortsat sin debut på førsteholdet til gode og klubben arbejder ihærdigt på at skille sig af med ham en gang for alle og noget tyder på at han er på vej tilbage til hjemlandets Atlético Mineiro.

Reinier blev udskreget som en guldfugl, da han blev hentet for 30 millioner €, men udlejninger til Dortmund (to år), Girona, Frosinone og Granada har ikke udfoldet talentet på nogen måde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 2 dage siden #2 af Madridista02
Noget af det værste købmandsskab jeg nogensinde har set. At købe en spiller fra Brasilien for så at sende ham til Dortmund, der på det tidspunkt, var spækket med unge spændende spillere, som de havde kontrakt på. Hvorfor i alverden skulle de nogensinde bruge en leje spiller fremfor spillere de rent faktisk kan udvikle og tjene på? Og så ovenikøbet at leje ham til Dortmund to gange i streg. Det var virkelig elendigt arbejde fra klubbens side.

Jeg savner Pepe :(

1 år 2 dage siden #3 af Lars1991
​Den transfer virkede altid som om den handlede om noget andet end at købe en spiller til klubben. Man ser nogengange de her transfers hvor man tænker der må være noget bag kulisserne man ikke ser. Politik, agenter, hvad ved jeg. Det gav heller ikke mening for Dortmund at have ham rendende i to sæsoner.

Leveret af Kunena Forum