Real Madrid holder øje med Chema Andrés

3 måneder 4 dage siden #1 af Administrationen
Real Madrid sagde før denne...

Real Madrid sagde før denne sæson farvel til 20-årige Andres Chema, der i stedet tog til VFB Stuttgart.

Her har den unge La Fábrica-spiller fået en særdeles god sæsonstart. Han er allerede noteret for et mål, og i den netop overståede landskampspause fik han også spilletid på det spanske U21-landshold.

Det er blevet bemærket i Real Madrid, hvor man bestemt ikke er afvisende for at hente ham tilbage, hvis de gode præstationer fortsætter over længere tid. Casen med Dani Carvajal er et glimrende eksempel på den strategi, da man i 2013 hentede ham hjem efter et år i Bayer Leverkusen.

Generelt har Real Madrid gjort flittigt brug af at sælge sine egenudviklede spillere med en tilbagekøbsklausul, så muligheden for at hente dem hjem igen altid er åben. I øjeblikket holder man også et vågent øje med andre spillere som Mario Martín og Álvaro Rodríguez, der begge er sendt ud på andre adresser i jagten på mere spilletid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 4 dage siden #2 af Lars1991
Han har fået en fin start ja, men han har trods alt ikke startet endnu, men kun fået små indhop.

Sjovt nok er han 2 ud af 3 gange blevet skiftet ind i stedet for Angelo Stiller, som vi jo var meldt interesseret i.

3 måneder 3 dage siden #3 af Siempre Madrid
​Jeg er med på, at vurderingsgrundlaget er lidt tyndbenet, men jeg synes faktisk at han så rigtig spændende ud i de få indhop, han havde for Real Madrid i sidste sæson.

Jeg håber, at han kan fortsætte udviklingen i Bundesligaen, for så er det måske slet ikke nødvendigt at kigge på andre forstærkninger til midtbanen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

3 måneder 3 dage siden #4 af Lars1991
​Ja enig, jeg var ked af han ikke fik flere chancer for at bevise sig i Real Madrid. Men fedt han får chancen i en så god klub som Stuttgart. Hvis han kan slå til der i sit første år på senior-niveau, så tror jeg at han har en lovende fremtid!

Leveret af Kunena Forum