La Fábrica fylder kassen: Real Madrid har allerede sikret sig op mod 95 millioner euro

3 timer 45 minutter siden #13 af elle44
Jeg er med på han på ingen måder er en ny Sergio Ramos, jeg synes personligt at de roser han høstede i starten mere var af desperation end det reelle billede. Men skal jo heller ikke være den næste Ramos, han skal være den næste Nacho. Og fair nok hvis man mener han ikke kan nå det niveau, det skal jeg ikke kunne sige.

Men hvis det er sandt det med nattelivet så er jeg helt enig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 timer 43 minutter siden #14 af NadaMás
​I forhold til Paz, var vi jo også mange her på forum der blev skuffede, da han pludselig skulle sælges. Det hjalp så at der stadig er en enkelt buy-back-option næste sommer, på 80 næste sommer, mod de 60 klubben fik ind.
Men samtalen opstår vel specielt i, at man henter en 30/31-årig Bernardo ind på en toårig kontrakt, når man har Paz der har overtaget Como og Serie A, på bare 21 år. Der spænder den toårige Bernardo kontrakt muligvis lidt ben, for at buy-back kun gælder næste sommer.
Jeg er med på at Bernardo har noget rutine og arbejdsiver, som holder mangler, og som man ikke får direkte med Paz. En del af at skabe en solid stamme, er dog netop at få Paz ind, som både har niveau, og som potentielt kan blive en generationsspiller. Bernardo var ønsket af Mou, og det skal også respekteres, men jeg tog da hellere Paz for 10 næste sommer, end Bernardo gratis denne sommer. 
Det er bestemt ikke for at være efter Bernardo, jeg tror han bliver ganske god. Kommer Rodri ind, har midtbanen to solide, boldstærke spillere, som begge kan indtage lederroller. Så er holdet også helgraderet mod skader til en af de to.
Jeg tror dog Paz kan blive en virkelig vigtig spiller for Real de næste 10 år, og jeg synes det er ærgerligt hvis en prioritering af Bernardo skal stå i vejen for det - Selvom det i forvejen vil blive svært med Jude og Arda, og på sigt måske også Mastantuono.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

3 timer 36 minutter siden #15 af NadaMás
​Ift. La Fabricas anseelse udadtil, tror jeg det påvirker i meget lav grad.
De fleste spillere kommer ind, inden der er garanti for at blive proffesionelle, og for børnene og deres forældre, handler det mest af alt om muligheden for at blive pro. Real har jo et kanon brand, også deres akademi, hvor de kan vise flotte faciliteter, og god konkurrenceevne i diverse u-ligaer, og europæiske ungdomsturneringer.
Står en ung spiller med ‘bud’ fra La Fabrica og La Masia på hånden samtidigt, spiller det dog helt klart i La Masias favør, at man kan pege på en lang række spillere - Ink. en håndfuld af årtusindets absolut bedste - der kommer derfra, og gør sig gældende på Barcelonas førstehold.

Nu taler de om en 16-årig off. midt som er det næste store, Ebrima Tankara, mener jeg. 

Leveret af Kunena Forum