Officielt: Real Madrid henter Sergio Martínez
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er nemlig helt hovedløst at påstå, at man udvikler sig ved blot at træne sammen med første holdet, trods at spilleren ingen kampe får.Estadio Santiago Bernabéu post=200096 skrev: Mastantuono og Endrick er også eksploderet i niveau siden de begyndte at træne med os.
Nej, der skal spilles rigtige kampe - det er der man udvikler sig.
¡Hasta la Victoria Siempre!
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Vi har jo også Pitarch allerede. Er han netop ikke også en tempo type ?
Problemet med Endrick og andre er jo at det er Perez-køb, hvor træneren bare må passe dem ind på en måde. Mourinho har trods alt mere at skulle have sagt.
Men er stadig skeptisk omkring spilletid, det bedste ville have været at sælge Camavinga og i det mindste få Thiago ud på lån.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Tja.Estadio Santiago Bernabéu post=200096 skrev: Mastantuono og Endrick er også eksploderet i niveau siden de begyndte at træne med os.
Mastantuono blev vel ikke ligefrem bedre kamp for kamp (tværtimod) og Endrick var flyvende fra første kamp i Lyon trods få kampe
Hvis succeskriteriet er, at han bliver en toneangivende førsteholdsspiller, så er jeg enig.Madrid1998 post=200099 skrev: Jeg har også svært ved at se det bliver en succes.
Men er det ikke også en succes at hente en spiller til 3 mio., og i gennem den ene eller anden kanal udvikle ham, for så at sælge ham videre få år efter for 10, 15 eller 20 mio?
Jeg har virkelig svært ved at forstå skepsissen. Der er ingen risiko behæftet. Et år på Castilla med et pr. indhop på førsteholdet, og så et år udlejet til en klub i en god liga, hvor han kan blive garanteret nok minutter. Bum, så går han som minimum til 10 mio.
Hvis der samtidigt findes et scenarie hvor han virkelig kommer til at se spændende ud for førsteholdet, er casen jo bare endnu bedre. Der var ingen i Barca der turde tro på, at Pedri blev til den spiller han blev til - Uden at sidestille whatsoever. Men når der er et talent i spansk fodbold, til så fornuftige penge, så er det da bare om at slå til. Igen, worst case scenario er nok at klubben tjener en god skilling.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Det er selvfølgelig - alt overskud er jo teknisk set en succes.NadaMás post=200102 skrev:
Hvis succeskriteriet er, at han bliver en toneangivende førsteholdsspiller, så er jeg enig.Madrid1998 post=200099 skrev: Jeg har også svært ved at se det bliver en succes.
Men er det ikke også en succes at hente en spiller til 3 mio., og i gennem den ene eller anden kanal udvikle ham, for så at sælge ham videre få år efter for 10, 15 eller 20 mio?
Jeg har virkelig svært ved at forstå skepsissen. Der er ingen risiko behæftet. Et år på Castilla med et pr. indhop på førsteholdet, og så et år udlejet til en klub i en god liga, hvor han kan blive garanteret nok minutter. Bum, så går han som minimum til 10 mio.
Hvis der samtidigt findes et scenarie hvor han virkelig kommer til at se spændende ud for førsteholdet, er casen jo bare endnu bedre. Der var ingen i Barca der turde tro på, at Pedri blev til den spiller han blev til - Uden at sidestille whatsoever. Men når der er et talent i spansk fodbold, til så fornuftige penge, så er det da bare om at slå til. Igen, worst case scenario er nok at klubben tjener en god skilling.
Men man talte jo om at man manglede en Rodri type osv., så det er hvad jeg vurderer det ud fra. En spiller, der kan indtage den rolle.
Og ja vi mangler præcis den type spiller, men det er ikke sådan det fungerer i Real Madrid. Her er det navnene der starter.
NachoFernández post=200101 skrev:
Tja.Estadio Santiago Bernabéu post=200096 skrev: Mastantuono og Endrick er også eksploderet i niveau siden de begyndte at træne med os.
Mastantuono blev vel ikke ligefrem bedre kamp for kamp (tværtimod) og Endrick var flyvende fra første kamp i Lyon trods få kampe
Ja, gode eksempler. En spiller som Militao kunne også først komme på holdet efter at have trænet i laaang tid. Og sådan kan man blive ved.
Men mere svært er det nok heller ikke at forstå, at man selvfølgelig bliver bedre af at træne med de bedste i verden under nogle af de bedste forhold i verden, især som ung spiller. Og at man selvfølgelig også på et tidspunkt skal have kamperfaring for at tage det næste skridt. Hvis man mener noget andet rækker ens fodboldforståelse nok ikke så langt.