Ny sponsor-aftale giver 30 mill. € om året

13 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge forlydender fra Spanien giver Real Madrids nye sponsoraftale med Emirates 30 mill. € om året og det er en forbedring i forhold til den nuværende aftale med Bwin, som kun gav 24 mill.  €.

Men det er kun den fjerdebedste kontrakt i fodbold-verdenen, hvor Manchester United topper foran Barcelona og Bayern München og Real Madrid får kun omkring det halve af, hvad Manchester United kommer til at få med deres aftale med Chevrolet.

Kontrakten løber i de kommende fem sæsoner.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #2 af Gribben
Er der nogen, der ved mere om, hvorfor aftalen blev så relativt dårlig?
Det ligner da ikke Perez.
Det virker umiddelbart ret underligt at vores sponsoraftale kun skulle være det halve værd i forhold til Manchester Uniteds eksempelvis...

13 år 1 måned siden #3 af Siempre Madrid
Jeg har et bud, men jeg skal lige ud og kaste op først.

Vi får en relativt dårlig sponsor-aftale.......og lige om lidt hedder vores stadion noget i retning af Estadio Santiago Bernabéu Emirates til en helt uhyrlig pris, som vil gøre aftalen spiselig.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Gribben

13 år 1 måned siden #4 af Jaken

Siempre Madrid skrev: Jeg har et bud, men jeg skal lige ud og kaste op først.

Vi får en relativt dårlig sponsor-aftale.......og lige om lidt hedder vores stadion noget i retning af Estadio Santiago Bernabéu Emirates til en helt uhyrlig pris, som vil gøre aftalen spiselig.

Det kunne jeg også sagtens forestille mig... Men undskyld mig, jeg skal altså også lige ud og kaste op....

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

13 år 1 måned siden #5 af asp3200
Fy for satan. Lyder også alt for lidt ift Manchester United.

13 år 1 måned siden #6 af Dios
Det vil være helt til grin. Lad os nu få den FFP regel indført, så klubberne ikke skal sælge deres sjæl, for og hamle op de værste rigmænd. Desværre er Real Madrid ikke bedre med Perez i spidsen, men det er trods alt klubbens egne penge.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

13 år 1 måned siden #7 af M_linding

Dios skrev: Det vil være helt til grin. Lad os nu få den FFP regel indført, så klubberne ikke skal sælge deres sjæl, for og hamle op de værste rigmænd. Desværre er Real Madrid ikke bedre med Perez i spidsen, men det er trods alt klubbens egne penge.

Ral Madrid er jo netop bedre, da det - som du selv nævner - er klubbens egne penge.

Men ellers har du helt ret;)

13 år 1 måned siden #8 af rezamadridista
Hvis jeg skulle vælge mellem at sælge Ronaldo og ændre navnet på vores smukke stadion, jamen så sælger jeg Ronaldo. Og ja, jeg er en af dem som forguder Ronaldo, men jeg kan virkelig ikke lide at man sætter forretning foran de værdier klubben har.

Måske er det et dårlig eksempel, men det minder mig meget om prostitution. Jeg finder det rimelig klamt og billigt at man er villig til at lade forretning vinde over værdier og traditioner. Med billigt mener jeg, at det er som om Perez ikke ser noget værdi i værdierne man har Madrid.

Nogen vil måske acceptere det og sige at forretning er forretning, og hvis man vil købe stjerne, jamen så skal man også ofre sig en smule.
BULLSHIIIT, vi har klaret os rimelig godt med hensyn til køb af stjerner uden at vi skulle sælge stadionets navn.

Santago Bernabeu skal forblive Santiago Bernabeu. Slut prut finale.... Fuck it, jeg ringer sku til Perez, nogen der har hans nummer?

- Ingen svæver på banen som Zizou!

Leveret af Kunena Forum