Pérez: Mourinhos værdighed udsat for uretfærdige angreb
- Raul 4 ever
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Helt som ventet forsvarede præsident Florentino Pérez i dag José Mourinho. På trods af rygter om et dårligt forhold mellem de to, var præsidenten helt klar i mælet omkring Mourinho.
- ”Jeg vil i dag gerne tilbyde min fulde støtte til dig, samt udtrykke min fulde tro på dit arbejde og min taknemmelighed. ”
Talen blev holdt til en ceremoni for klubbens medlemmer, som havde været medlem i 25, 50 eller 60 år. Blandt de fremmødte mødte talen stor begejstring. Herefter fortsatte Pérez:
- ”Vi har den bedste træner i verden, hvis imponerende karriere og høje standarder er usammenlignelige. Mourinho er blevet udsat for angreb og ødelæggende og uretfærdige kommentarer som er fuldstændig ude af proportion. Vi har bygget et drømmehold, et utroligt hold som inkluderer nogle af de bedste spillere i verden og som kan overkomme alle udfordringer. Et hold der har vundet La Liga og har startet sæsonen med at løfte Supercopa de España, og sat nye standarder. For Real Madrid er hvert et mål opnåeligt. Det ved spillerne og det ved træneren.”
Den kraftige støtte til Mourinho var især ventet da enhver opblødning af tidligere støtteudtalelser, ville blive tolket som modstand mod Mourinho. Allerede i går var en af klubbens vice-præsidenter også fuld af lovprisning mod Mourinho. Her sagde Eduardo Fernández Blas følgende:
- ”Vi er forpligtigede til at forsvare spillerne og vores træner, José Mourinho, fordi han er den bedste i verden. ”
Dette efterlader altså ingen tvivl om Real Madrids offentlige støtte til Mourinho, men er næppe nok til at stoppe spekulationerne om hans fremtid i klubben.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen