Higuaín-udtalelse skuffer Real Madrid

13 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Gonzalo Higuaíns udtalelse om, at han vil bruge sommeren til at finde sig en ny klub, har vakt stor skuffelse i Real Madrid.

Ikke så meget fordi, man mister angriberen, men fordi udtalelsen svækker Real Madrids forhandlingsmuligheder over for interesserede klubber, som nu har et trumfkort at spille i forhold til prisen på Higuaín.

Real Madrid var hurtige til at give den argentinske angriber en ny kontrakt sidste år, da rygterne om at han ville forlade klubben, begyndte at køre i aviserne og derfor havde man forventet, at han ville gengælde det ved ikke at buse ud med sine fremtidsplaner.

Derfor vil man nu have en forklaring fra Higuaín og hans agent, når man mødes i denne uge for at snakke om en ophævelse af den nuværende kontrakt.

Det ventes i øvrigt, at Real Madrid og Juventus mødes på søndag for at forhandle om spilleren.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Herter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #2 af Herter
Besvaret af Herter på emne Higuaín-udtalelse skuffer Real Madrid
I havde håber at Higuain blev i Real Madrid og istedet vi fik Benzema skibbet afsted.. men det er da ret dumt af Higuain at melde ud sådan som han gør. Jeg tvivler stærkt på at Real Madrid ville tvinge ham at blive hvis han virkelig vil afsted så han kunne godt have ordnet dette privat..

far er ikke sur.. far er skuffet

13 år 1 måned siden #3 af Realmadrid94
For god til bænken, for dårlig til startplads. Desværre, elsker ellers hans stærke vilje, og hans mentalitet. Gang på gang er han blevet sat på bænken, men kommet tilbage og vundet pladsen. Det kan man kun beundre.

13 år 1 måned siden #4 af Dios
Idiot altså!

Da jeg læste hans udtalelser, så tænkte jeg præcis det samme. Et undskyld hjælper ikke, og jeg satser stærkt på, at Higuain intet får af se af den transfer sum, som han nu skulle blive solgt for. Får man mere end 25 mil. Euro for ham, så er det en god handel, når man tager hans udtalelser i mente.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 1 måned siden #5 af Raul 4 ever
Jeg kan ikke se problemet. At melde ud at man gerne vil have nogle nye udfordringer, er da helt normal praksis.

Dios skrev: Et undskyld hjælper ikke, og jeg satser stærkt på, at Higuain intet får af se af den transfer sum, som han nu skulle blive solgt for.

Det ville han da ikke gøre under nogen omstændigheder?

13 år 1 måned siden #6 af Siempre Madrid
Det kunne han passende have fortalt, når han var blevet solgt. Nu er han bare en argentinsk tåbe.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 1 måned siden #7 af rezamadridista
Det var et dårligt træk af ham, men lad os lige holde jordforbindelsen ik?

- Ingen svæver på banen som Zizou!

13 år 1 måned siden #8 af Realmadrid94
Hmm, Real Madrid bad Bale gøre det samme. Det er vel ikke så skandaløst som i gør det til. Han er vel bare en smule egoistisk..

13 år 1 måned siden #9 af NDR
Har på fornemmelsen at det er Juventus der står bag, og at Higuain nok skal få det der tilkommer ham.

13 år 1 måned siden #10 af Realmadrid94
Lige min pointe NDR.

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #11 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Higuaín-udtalelse skuffer Real Madrid
Så når modric går ud og siger det samme da han var i Tottenham, eller da Christian Karembeu strejket i et halvt år i sampdoria for at tage til Real så bliver vi glade for spilleren men når det er den anden vej så er det en tåbe???

Higuain har udtalt dette for egen vindings skyld, når han udtaler dette så falder hans pris, når hans pris falder har han flere valgmuligheder, flere valgmuligheder betyder flere penge.

Vi har ikke behandlet ham ordenligt han var et af de største talenter men hvad gør vi??? Vi gik ude og købt benzema, Perez troede han havde lært af sine fejl så droppet han projektet Pavones y Zidanes og erstattet det med Zidanes y Zidanes

Jeg er bange for at vi ender med en nu makalele fadæse igen, dog har higuain ikke den samme betydning som makulere havde

13 år 1 måned siden #12 af Dios
Holder vi med Higuain eller Real Madrid? Higuain er død for mig, og det eneste jeg tænker på, er hvor mange penge vi får for ham. Jeg er faktisk bedøvende ligeglad med, om han ender i Arsenal, Juve eller Parma. Bare vi får nok for ham.

Rygtet går nu på, at Juve har budt 20 mil. Euro, det er sådan ca. 10-15 mil. Euro for lidt hvis i spørg mig.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum