Higuaín-udtalelse skuffer Real Madrid

13 år 1 måned siden #13 af Siempre Madrid
Higuaín har fået en ovenud flot behandling af Real Madrid, så derfor er det skuffende, at han stiller klubben dårligt nu.

Forskellen på Higuaíns situation og Modric´ er jo, at Real Madrid allerede havde accepteret en forhandling og dermed anerkendt hans ønske om at komme væk.

At inddrage Karembeu er helt ude i hampen. Sampdoria forhandlede bag franskmandens ryg med Barcelona og ville sende ham afsted som en anden vare. Det er der jo slet ikke tale om i Higuaíns tilfælde.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #14 af Siempre fiel
"Higuaín er død for mig" ska man nu høre fra "ægte" Madridistas - ved godt hva jeg synes er mest skuffende, sådanne udtalelser eller at Pipita bare siger hva medierne allerede har skrevet for måneder siden.

Man ku da klart ha ønsket at han ik kom med en udtalelse som potentielt ku stille klubben svagere i en forhandling, men i denne sag, som er så oplagt, ser jeg ik at det ændrer det store. Havde det dog bare været Benzema der sku væk - ja, men ka self håbe han oz smutter.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, BBB, MMM

13 år 1 måned siden #15 af Real Madrid 7
Jeg syntes det er syndt for ham alle kritisere ham bare fordi han siger det ting der er mange der gjorder det feks modric sagde jeg vil væk og nu siger gonzalo higuain det hvis han vil væk så må han komme væk :)

13 år 1 måned siden #16 af Hugol
Sådan som Perez udtaler det i dag, så er Higuain ikke til salg. Dvs at Higuain kommer til at koste kassen.

www.defensacentral.com/real_madrid/87566...arte-de-la-historia/

Har valgt at takke af på forum!

Leveret af Kunena Forum