A Bola: Cristiano Ronaldo vil ikke forlænge
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge portugisiske A Bola vil Cristiano Ronaldo ikke forlænge sin kontrakt med Real Madrid.
Den portugisiske avis mener at vide, at Cristiano Ronaldo føler sig dårligt behandlet af klubbens ledelse og derfor har besluttet at blive frem til 2015, hvor han kan skifte på en fri transfer og A Bola mener allerede nu at vide, at der står en nyrig klub parat til at hente ham og giver ham et beløb svarende til 60 mill. €.
A Bolas oplysninger får stik imod Florentino Pérez´ ønske, for den genvalgte Real Madrid-præsident har gjort det til sit store mål at forlænge med portugiseren og bygge det nye projekt op omkring ham.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Har valgt at takke af på forum!
De kommende 2-3 uger vil vise om han forlænger eller ej, Perez er jo lige blevet genvalgt, mon ikke han nu begynder at arbejde på det.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Håber dog at det bare er noget vrøvl...
- Raúl 7
- Gæst
-
Raul7-2880 skrev: Hvis vi antager at det passer, synes jeg at vi allerede skal sælge ham nu og få 700-800 mio. i kassen. Der er ikke plads til utilfredse spillere i Real madrid. Man kunne bruge disse penge på at købe Mata og Bale. Evt. Lave en ny holdopstilling med 2 angriber: Cavani og Suarez.
At vi skulle gå ud og købe Mata, Bale, Suarez og Cavani - det er vrøvl. Det er ikke FM, hvor man bare skifter hele offensiven ud. Det kommer ikke til at ske :)
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Raúl 7 skrev:
Raul7-2880 skrev: Hvis vi antager at det passer, synes jeg at vi allerede skal sælge ham nu og få 700-800 mio. i kassen. Der er ikke plads til utilfredse spillere i Real madrid. Man kunne bruge disse penge på at købe Mata og Bale. Evt. Lave en ny holdopstilling med 2 angriber: Cavani og Suarez.
At vi skulle gå ud og købe Mata, Bale, Suarez og Cavani - det er vrøvl. Det er ikke FM, hvor man bare skifter hele offensiven ud. Det kommer ikke til at ske :)
Hvis Ronaldo sælges = Bale
Hvis/når Di Maria sælges = Mata
Når Higuain sælges = Cavani/Suarez
Er udmærket klar over at det ikke er FM ;-)
Steen skrev: www.cope.es/detalle/Principio-de-acuerdo...a-su-renovacion.html
Fantastisk hvis det er sandt.
Nu er det ikke for at være ham den sure:)
Men kunne man ikke aftale, at når man ligger en nyhed op via et link på spansk, at man så lige overordnet skrev hvad artiklen/nyheden handlede om.?
Det er jo super fedt med en masse nyheder, men hvis ikke man kan læse eller tale spansk, kan det jo være det samme.:)
Jeg er her stadig XOXO
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Mht artiklen; overordnet talt - så handler den om, at Cristiano Ronaldo angiveligt skulle forlænge til 2018. Det er i hvert fald hvad den spanske sportsjournalist Paco González siger.
Det til trods for, hvad A Bola og andre medier har ment.
Men lad os nu se, før jeg hører noget officielt, så tror jeg ikke på noget.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Meld nu ud om nu vil fortsætte i Real eller om du vil skifte!