Manchester City byder på Pepe

13 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spansk presse presser Manchester City nu på for at hente Pepe i Real Madrid.

Man skal således have budt intet mindre end 25 mill. € for den portugisiske forsvarer, som også kan se frem til en fordobling af lønnen til 7 mill. €.

Det er Manuel Pellegrini og Begiristain, som er store tilhængere af at hente Pepe til England, men Real Madrid har ikke umiddelbart til hensigt at sælge forsvareren, men buddet er samtidig så højt, at såvel Real Madrid som Pepe er nødt til at overveje det seriøst. 30-årige Pepe forlængede i sommer sin kontrakt med klubben til 2016 og dermed har han ikke udsigt til en ny givtig kontrakt a la den Manchester City har tilbudt og samtidig har Real Madrid fået et sjældent godt bud, idet man selv betalte Porto 30 mill. € for ham.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #2 af M_linding
Gør det!

13 år 1 måned siden #3 af HugoSanchez
Wow for en no-brainer. Kommer der et bud på alt over 15 millioner € skal Pepe selvfølgelig sælges. Sææææælg!

Og herligt med Carvajal, men lad os nu snart få styr på Carlo Ancelottis kontrakt, så genopbygningen kan begynde.

Hugo Sanchez

13 år 1 måned siden #4 af asp3200
Sælg sælg og atter sælg. Køb la real talentet istedet.

13 år 1 måned siden #5 af El_Juan
Jeg er bestemt ikke tilhænger af et salg. Pepe er stadig en stærk og vigtig spiller. Men hvis Man. City virkelig vil byde 25 mio. €, så kan jeg måske lige gå med til det.

Marquinhos kunne være en interessant erstatning, hvis Pepe vel at mærke skifter væk. Lad os nu se.

13 år 1 måned siden #6 af rezamadridista

El_Juan skrev: Jeg er bestemt ikke tilhænger af et salg. Pepe er stadig en stærk og vigtig spiller. Men hvis Man. City virkelig vil byde 25 mio. €, så kan jeg måske lige gå med til det.

Marquinhos kunne være en interessant erstatning, hvis Pepe vel at mærke skifter væk. Lad os nu se.

Måske? Jeg vil hellere end gerne give 30-årige Pepe og en boks chokolade for den pris, nu hvor vi er igang, så giver jeg også nogle roser.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

13 år 1 måned siden #7 af Dios
Besvaret af Dios på emne Manchester City byder på Pepe
Havde faktisk også helst set han blev som 3. valg, men for den pris, så skal han bare skydes afsted. Problemet bliver bare og finde hans erstatning. Varane - Ramos konstellationen skal der ikke rykkes på, og meget skal gå galt, hvis de ikke spiller sammen om 5 år også.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 1 måned siden #8 af El_Juan

rezamadridista skrev:

El_Juan skrev: Jeg er bestemt ikke tilhænger af et salg. Pepe er stadig en stærk og vigtig spiller. Men hvis Man. City virkelig vil byde 25 mio. €, så kan jeg måske lige gå med til det.

Måske? Jeg vil hellere end gerne give 30-årige Pepe og en boks chokolade for den pris, nu hvor vi er igang, så giver jeg også nogle roser.

Skal vi så ikke bare konkludere, at du er og bliver en ekstrem dårlig købmand? ;-)

Dios skrev: Havde faktisk også helst set han blev som 3. valg, men for den pris, så skal han bare skydes afsted. Problemet bliver bare og finde hans erstatning. Varane - Ramos konstellationen skal der ikke rykkes på, og meget skal gå galt, hvis de ikke spiller sammen om 5 år også.

Du har en pointe. Pepe er yderst habil og en stærk spiller at have som tredje valg. Men til 25 mio. €, så skal man selvfølgelig kraftigt overveje et salg. Det vil så ligeledes betyde, at man beholder Albiol.

Iñigo Martínez er en interessant spiller, hvis Pepe skulle blive solgt. Om end jeg tvivler på, at La Real sælger ham eller andre af deres bedste spillere, efter at de sikrede sig Champions League-kvalifikation. Alternativet kunne være Marquinhos. Måske Adil Rami, som er på vej væk fra Valencia. Og til trods for, at han meldes tæt på Inter eller Roma.

Leveret af Kunena Forum