Carlo Ancelotti vil købe sig fri
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid forhandler fortsat med Paris SG om Carlo Ancelotti og målet er, at den italienske træner præsenteres i Madrid på mandag, på hans 54 års fødselsdag.
Seneste skridt i forhandlingerne kommer dog ikke fra de to klubber, men derimod fra hovedpersonen selv, som har tilbudt at betale en del af den frikøbs-klausul, som de to klubber har aftalt til 4 mill. €.
Dermed nærmer parterne sig fortsat hinanden, hvilket giver et begrundet håb om, at Real Madrid kan præsentere Ancelotti i den kommende uge.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Få det nu afklaret så man kan begynde at planlægge næste sæson.
Steen.
Mon ikke klubben har talt med Ancelotti, om hvem der skal købes? Det tror jeg, og selvom det også piner mig, at Isco endnu ikke er sikret, så er jeg også glad for vi ikke bare smækker alle pengene på bordet, og køber ham for noget der minder om 70% overpris.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Steen skrev: Det håber jeg de har, men der er ingen grund til at det skal trække ud, når det til ingen gavn er. Man har nu forhandlet intensivt i 2 uger, men man står stadig tilbage med det samme. Situationen er klar, betal eller smut. 30 millioner er absolut intet, og det overrasker mig at Perez ikke har betalt det endnu.
Isco er ikke førsteprioritet, og jeg tror man strækker handlen så langt som overhovedet muligt, for og se Bale handlen af. Men meget siger mig, at han tager til City med Pellegrini desværre
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Det ligner en tur til den spanske hovedstad og mon ikke, at der bliver meldt noget ud, når han er færdig med slutrunden, hvor Madrid bør have trænerteamet på plads til den kommende kampagne.