Casemiro rykkes op i førsteholds-truppen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spansk presse har Casemiro spillet sig til en fast plads i førsteholds-truppen i den kommende sæson.
Den brasilianske midtbanespiller blev i januar hentet på en lejekontrakt i Sao Paolo til Real Madrid Castilla-holdet og her har han gjort det så overbevisende, at Real Madrid besluttede at gøre brug af forkøbs-retten og sikre talentet.
Med Xabi Alonso ude af spillet indtil midten af september og med Michael Essien tilbage i Chelsea, mangler Real Madrid centrale midtbanespillere og derfor har man besluttet at rykke Casemiro op.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev:
Ifølge spansk presse har Casemiro spillet sig til en fast plads i førsteholds-truppen i den kommende sæson.
Den brasilianske midtbanespiller blev i januar hentet på en lejekontrakt i Sao Paolo til Real Madrid Castilla-holdet og her har han gjort det så overbevisende, at Real Madrid besluttede at gøre brug af forkøbs-retten og sikre talentet.
Med Xabi Alonso ude af spillet indtil midten af september og med Michael Essien tilbage i Chelsea, mangler Real Madrid centrale midtbanespillere og derfor har man besluttet at rykke Casemiro op.
Tror virkelig han har potentialet, når han rigtig kommer i omdrejninger, og får lov at træne med de bedste. Men føler stadig ikke det er særlig betryggende, at han er vores backup til Modric-Khedira, indtil Oktober, hvor Xabi Alonso, ventes tilbage. Men jeg er heller ikke meget for at gå ud at købe en ny spiller, bare fordi Alonso er skadet, med mindre, der virkelig er fremtidsaspekter i sådan et køb.
Tja, måske skal vi nøjes med Khedira, Modric, Casemiro, og i værste fald putte Pepe op på midtbanen, hvis vi skulle gå ind i flere skader.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Aagurd
- Gæst
-
Det bliver i hvert fald spændende det hele.
Aagurd skrev: På den anden side så tror jeg også, at det er en god timing i forhold til at købe fremtidens mand til Xabis position. Jeg tror ikke, at Casemiro helt har de kvaliteter, som det kræver, og derfor kunne det være spændende at se en spiller som Gündogan, som, jeg personligt mener, er en af Europas bedste på hans position til trods for hans alder. Hvis det ikke skulle lykkes, så er Veratti et andet bud til en spiller, som på sigt kan tage over for Xabi, som nok ikke har mange år tilbage. Kondogbia har jeg dog ikke helt tillid nok til, at jeg vil tro på, at han er en fuldgod erstatning på den lange bane.
Det bliver i hvert fald spændende det hele.
Jeg ser ligeledes Casemiro som en defensiv orienteret spiller. En spiller der minder lidt om Makelélé og Khedira. Modric blev hentet ind som erstatning til Alonso. Så lige nu har vi Khedira-Modric som startere og Casemiro som reserve til Khedira. Pepe ville også kun være en erstatning til Khedira og Casemiro.
Så som jeg ser det har vi 100% brug for en central midtbanespiller mere. Her ville Veratti eller Gündogan (nu hvor Sahin mislykkede) ville være de perfekte. Jeg har ondt af Sahin, for synes virkelig han lignede en talentfuld spiller. Men udover at man skal være talentfuld eller en stjerne for at spille i Real, så skal man også kunne modstå presset. Det kunne Sahin ikke, så lad os håbe Carvajal, Jesé og Casemiro kan.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Jeg har aldrig set ham spille for Castilla og kun set den ene kamp for førsteholdet, men i min optik vidner det om potentiale og skulderklap, når man får lov til at spille for Brasilien.
Derudover finder jeg hans seneste halve år besynderligt. At skifte sin position ud som fast starter i Sao Paolo ud med en plads i Castilla virker spøjst, men det lader jo til at der har været en langsigtet plan.
Tilstedeværelsen i Liga Aldente kommer helt klart Castilla til gode og det er vel ikke utænkeligt, at vi kan se andre handler som denne i fremtiden?