Carlo Ancelotti træt af vente-positionen

13 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Carlo Ancelotti er fortsat ikke på plads som Real Madrid-træner og det begynder efterhånden at irritere ham.

Det fortæller en nærtstående kilde til franske Le Parisien:

- Carlo er meget skuffet over Paris-ledelsens behandling. Han får ingen meldinger fra dem og lige nu forstår han ikke deres strategi. Han er træt af det. Der er ingen mulighed for, at Carlo ombestemmer sig, slet ikke efter balladen med Nasse Al Khelaifi, præsidenten for klubben. I hans hoved er Paris et overstået kapitel.

Carlo Ancelotti fylder 54 år i morgen og den fødselsdag havde han håbet at fejre i Madrid, men foreløbig er forhandlingerne strandet på Paris SGs modvilje.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #2 af M_linding
Jeg forstår vitterlig ikke, hvad det er PSG forsøger at opnå... Det må da være i alles interesse, at Ancelotti bliver sendt hurtigt afsted?

13 år 1 måned siden #3 af Daniel

M_linding skrev: Jeg forstår vitterlig ikke, hvad det er PSG forsøger at opnå... Det må da være i alles interesse, at Ancelotti bliver sendt hurtigt afsted?

Tjaaaah. Objektivt set kan man vel ikke fortænke dem i at være lidt standhaftige, om end det mere og mere ligner en principsag: "Ancelotti har kontrakt, og denne skal han opfylde eller købes fri af".

Har Real Madrid egentlig ikke udløst frikøbsklausulen?

Jeg ønsker i hvert fald snart at se ham præsenteret i Real Madrid. Han skal have mulighed for at sætte sit præg hen over sommeren!

Leveret af Kunena Forum