Mourinhos pressemøde for Espanyol-kampen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Spurgt omkring aftenens rival sagde Mourinho
-Espanyol har en træner som jeg godt kan lide, og indtil for et par uger siden havde de en anden træner som jeg også godt kunne lide. Jeg kan godt lide deres hold, deres hårde arbejde og jeg tror at Aguirre med hans erfaring og kendskab til ligaen ved bedre end nogen anden hvordan han skal ændre resultaterne.
Jeg forventer Espanyol forsvarer dybt, og vil forsøge at kontrollere os med hurtige kontra angreb. Jeg tror ikke det bliver en let kamp.
Spurgt om Benzema ville blive klar til i morgen
-Jeg tror ikke han vil være klar til at spille I morgen, for mig er en spiller som forlader kampen skadet ikke klar til at spille få dage senere. Det sker nogle gange at spillere bliver båret fra banen på en båre, og to dage senere er han helt klar til at spille igen. Men i min tankegang forlader en spiller kun banen når han ikke fortsætte, og når du ikke kan fortsætte er du ikke klar til at spille den næste dag eller den næste kamp.
Men vi har så mange problemer oppe foran uden Higuain, så jeg vil ønske at Karim er en mulighed i morgen.
Dermed fik han også sendt en stikpille til Messi, efter han blev båret fra banen mod Benfica og var tilbage i træning få dage efter.
Mourinho blev også spurgt om sit holds dårlige attitude mod Celta i midtugens Copa opgør.
-Jeg har snakket med dem om det. Var alt han ville sige om det.
Spurgt omkring ændringer i truppen, efter kampen mod Celta
-Vi har ikke muligheden for at lave mange ændringer. At lave mange ændringer, betyder ikke nødvendigvis bedre resultater. Hvis det fungerede sådan, ville jeg ikke tænke to gange over det før jeg gjorde det. Jeg tror ikke store ændringer er en god ting, det er vigtigt at bevare konceptet.
Spurgt omkring en kontrakt med PSG og guldbolden
Det er ikke sandt, jeg kan kun have en underskrevet kontrakt med et hold, jeg har en underskrevet kontrakt med Real Madrid. Jeg har allerede svaret dig på det, guldbolden interesserer mig ikke.
Til sidst spurgt om han vil starte med Morata eller Cristiano på toppen
-Vi får se. Jeg vil se hvordan alle har det, men efter kampen i Vigo indrømmede jeg at jeg skulle have haft Morata med på bænken. Kun idioter ændrer ikke på de fejl de laver, så i aften vil Morata være en mulighed.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen