Sport: Florentino Pérez har aftale med stærkt trekløver

13 år 1 måned siden #13 af M_linding

Daniel skrev:

M_linding skrev: Jeg er faktisk ikke længere sikker på, om jeg vil ha' nogen af de tre nævnte.

Faktisk vil jeg gerne nøjes med: Jesé, Isco og Morata + en erstatning for Pepe.

Nacho?

Det kunne det være, ja;) Selvom han han har spillet meget som back for førsteholdet.

Men med afgangen af Pepe og Carvalho, kunne det også være, at man skulle hente lidt rutine. Måske en to-årig kontrakt til en spiller med CL-erfaring....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #14 af M_linding

rezamadridista skrev:

M_linding skrev: Jeg er faktisk ikke længere sikker på, om jeg vil ha' nogen af de tre nævnte.

Ungt blod til den centrale midtbane?

Hvis Modric slår Alonso af og Casemiro supplerer Khedira, er jeg fint tilfreds.

13 år 1 måned siden #15 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne kondogbia.. lol
Kondogbia er en and. Alonso på vej til chelsea på baggrund af veratti køb. Di maria på vej til city, kæmpe løn hop og Bale den anden vej.

kan godt gå med til Lewandowski hvis cavani ikke kommer.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved asp3200.

13 år 1 måned siden #16 af Gåser

M_linding skrev:

Daniel skrev:

Nacho?

Det kunne det være, ja;) Selvom han han har spillet meget som back for førsteholdet.

Men med afgangen af Pepe og Carvalho, kunne det også være, at man skulle hente lidt rutine. Måske en to-årig kontrakt til en spiller med CL-erfaring....

Tror ikke vi skal regne med at Pepe ryger nogen steder hen. Og med de udskiftninger der kommer i truppen, så ser jeg næsten helst at der ikke sker mere med forsvaret, hverken ind eller ud.

13 år 1 måned siden #17 af rezamadridista

M_linding skrev:

rezamadridista skrev:

Ungt blod til den centrale midtbane?

Hvis Modric slår Alonso af og Casemiro supplerer Khedira, er jeg fint tilfreds.

Hmm, kunne personligt godt tænke mig Verratti, tyve-årig stjerne med en potentiale til at blive den bedste på sin position. Sådan en skal man sikre hurtigst muligt. Det kommer også an på hvad der sker med Alonso self.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

13 år 1 måned siden #18 af BBB
Af de tre vil jeg helst have Lewandowski.

Det er dog Sport, så jeg giver ikke noget for nyheden.

13 år 1 måned siden #19 af Real Madrid

M_linding skrev:

Daniel skrev:

Nacho?

Ved godt de fleste ikke giver meget for Raul Albiol, men han er trods alt backup til Pique og Ramos på Spaniens Landshold, og har spillet på verdens mægtigste klubhold i 4 sæsoner nu, hvis han er tilfreds med sin rolle, så vil jeg stole fint på ham og Nacho, som backup til Ramos og Varane. Jeg er ikke meget for de der korte kontrakter med ældre spillere.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

• PMO
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #20 af PMO
... og man skal nu blot nå til enighed med henholdsvis Tottenham og Sevilla.

Det vel også det der er det svære. Hvis det nu "bare" var omvendt. Når det så er sagt, så ved jeg stadigvæk ikke hvad Real Madrid vil med Bale. Han minder efter min mening meget om Ronaldo. Så hellere aftaler med Isco, Mata og Verratti.

Og så giv Jesé chancen!

13 år 1 måned siden #21 af Real Madrid

PMO skrev: ... og man skal nu blot nå til enighed med henholdsvis Tottenham og Sevilla.

Det vel også det der er det svære. Hvis det nu "bare" var omvendt. Når det så er sagt, så ved jeg stadigvæk ikke hvad Real Madrid vil med Bale. Han minder efter min mening meget om Ronaldo. Så hellere aftaler med Isco, Mata og Verratti.

Og så giv Jesé chancen!

Lyn quiz, Jesé bliver ofte udråbt til den nye ......... ....... ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

• PMO
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #22 af PMO
Det havde jeg faktisk ikke hørt. (red. det vedrørende Jesé) Tak for info :)

Det gør dog også bare købet af Bale mere unødvendigt.

13 år 1 måned siden #23 af Dios

Real Madrid skrev:

PMO skrev: ... og man skal nu blot nå til enighed med henholdsvis Tottenham og Sevilla.

Og så giv Jesé chancen!

Ronaldo, men i en langt bedre udgave :) Om 2 år når Ronaldo er fyldt 30, så har Jesé overhalet ham med flere længder, og Ronaldo er og finde på bænken.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 1 måned siden #24 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne jese lol

Dios skrev:

Real Madrid skrev:

Og så giv Jesé chancen!

Ronaldo, men i en langt bedre udgave :) Om 2 år når Ronaldo er fyldt 30, så har Jesé overhalet ham med flere længder, og Ronaldo er og finde på bænken.

det væddemål vil jeg godt tage.

Leveret af Kunena Forum