Sportsfolk stiller spørgsmål til Florentino Pérez
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Spanske Marca har bedt fem af Spaniens største sportsfolk og Madridistas om at stille et spørgsmål til Florentino Pérez og Madridista.dk bringer dem her:
Rafael Nadal:
Hvem skal træne Real Madrid?
- Allerførst vil jeg gerne lykønske dig med din store triumf på Roland Garros. At vinde otte Grand Slam-titler er kun forbeholdt de allerstørste mestre og det er du.
Jeg ved, at du er meget spændt og interesseret i at kende navnet på den nye træner. Lige nu er vi nødt til at have tålmodighed nok til at vælge den helt rigtige og ikke begå fejl. Frem for alt vil vi ikke begå fejl. I forhold til profilen, mener jeg at det psykologiske aspekt er meget vigtigt i Real Madrid. At holde styr på 25 personer på dette niveau, kræver en stor grad af psykologi.
Alberto Contador:
Kan der i fremtiden åbnes en sektion mere i klubben (udover fodbold og basketball, red.)?
- Jeg ønsker ikke at skuffe dig, vi kunne åbne en, men vi vil ikke gøre det, for det er meget dyrt. Real Madrid har lige nu to sektioner, som koster rigtig mange penge. Vi er meget glade for, at du er Madridista, at du har været på vores stadion og at tilhængerne har kunnet vise dig deres glæde. Vores cykelhold er dit eget og vi nyder dine sejre, som var de Real Madrids.
Fernando Alonso:
Hvordan er indkøbs-processen?
- Jeg sammenligner altid din bil, Ferrari, med Real Madrid. Den vinder ikke altid, men den er altid med. Hvis man spørger til en bil, er svaret Ferrari. Hvis man spørger til en klub, er svaret Real Madrid. Tillykke med din andenplads i går. Jeg er sikker på, at du vinder VM i år.
Angående dit spørgsmål, de gode indkøb forholder jeg mig til. Det er meget let, for det er de mest kendte, som Cristiano, Kaká, Benzema, Zidane, Figo, Ronaldo, Beckham...og de mere svære giver jeg til dem, der ved alt om det.
At købe de førstnævnte har den sværhed at få forhandlet prisen og efterfølgende give dem kontrakt. Mange gange er det sværeste at forhandle med dem, som skal sælge. Hvis man ender med at sætte sig til forhandlingsbordet, er det fordi handlen kan gennemføres, fordi de har besluttet at sælge.
Brigitte Yagüe:
Forlænger du med Cristiano Ronaldo inden sæsonstart?
- Jeg mindes, at du kom og lavede æressparket i kampen mod Valencia efter at have vundet din medalje ved OL. At forlænge med Cristiano inden sæsonen starter er mit ønske og min drøm. Vi ønsker alle at gøre det og sikre, at han slutter sin karriere i Real adrid. Vi vil gøre alt for, at det bliver sådan.
Sergio García:
Vil du leje mig en spiller til Borriol FC?
- Vi udlejer unge spillere med udviklingsmuligheder, som kan modnes i klubber med mindre pres end i Real Madrid. Vi ønsker, at de spiller. Det bedste eksempel er Carvajal. Ideen var at hente ham hjem inden for to år, men hans udvikling var så god, at vi gjorde det efter det første. Du skal spørge Ramón Martínez (chefen for La Fábrica, red.) om han har en spiller til dit hold.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen