Gazzetta dello Sport: Suárez ind før Higuaín-salg
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge italienske La Gazzetta dello Sport har Carlo Ancelotti bedt om, at Liverpools Luis Suárez bliver hentet til Real Madrid, før man sælger Gonzalo Higuaín til Juventus.
I Italien regner man det for sikkert, at Real Madrid og Juventus er nået til enighed om Gonzalo Higuaíns skifte til Torino-klubben, som sender 22 mill. € den anden vej.
Men først skal man altså nå en aftale med Liverpool og Suárez. Herudover er de to største prioriteter at hente Gareth Bale og forlænge kontrakten med Cristiano Ronaldo.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
NDR skrev: Jeg er træt af hvis vi skal have en spiller som Suarez, for jeg kan ikke fordrage ham. Spillere som Benzema, Øzil, Alonso, Khedira of flere kan sku da ikke være tjent med en spiller med så syg en adfærd.
Det er IMO en mystisk sammenkædning og i forhold til Ancelottis eget stilfærdige temperament, tror jeg, at det blot forbliver et tema i den glubske sensationspresse, om end Suarez åbenlyst har en flirtende monolog med Real Madrid pt. :)
Ej, lad ham blive i Liverpool! Morata er også ved at vise fine evner.
Hvis det sker, er det godt nok en skamplet for Madrid. Fy for satan jeg hader den mand.
Hvis man så skal ud og købe en ny angriber, så behøver man vel for fanden ikke købe den værste af alle...selv Pepe ville krumme tær over skandalen med Suarez i den hvide trøje............uha, jeg forstiller mig allerede når Suarez i en glidende takling på Messi slutter af med at bide bollerne af ham. !!!
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
NDR skrev: .uha, jeg forstiller mig allerede når Suarez i en glidende takling på Messi slutter af med at bide bollerne af ham. !!!
HAHAHAHAH
- Redondo
- Gæst
-