Thiago Silva på vej til Madrid?
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrids vedvarende interesse i Paris SG træner Carlo Ancelotti har fået Thiago Silva til at overveje fremtiden:
”Jeg har altid snakket med Carlo (Ancelotti, red.) omkring mine fremtidsplaner; desuden kom jeg til Paris på grund af ham og sportsdirektør Leonardo. Så alt snakken om Ancelottis mulige farvel er meget hårdt for mig”, siger Thiago Silva, og løfter samtidig sløret for, at han kan være på vej væk fra byernes by. En problematik han dog vil vende med sin svenske holdkammerat Zlatan Ibrahimovic.
”Jeg snakker ikke så meget med ham, men når han kommer tilbage fra sin ferie, er det klart, at vi skal drøfte fremtiden, fordi den er vigtig for os begge to.
Dermed er muligheden åbnet for, at Silva vil følge sin nuværende træner til Madrid – og måske endda tager Zlatan Ibrahimovic med som rejsepartner.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det med Zlatan er jeg så ikke så meget for. Så hellere Verrati eller Lucas.
- CC
- Gæst
-
Edit: Så ikke, at du havde skrevet nogenlunde det samme, mortenj ;-)
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- PMO
- Gæst
-
En back-up til de to er måske værd at kigge efter, især hvis Albiol sælges.
- Rubæk
- Gæst
-
DarioGomez skrev: Zlatan, Veratti og Lucas? Havde du taget Sirigu med i sætningen, så havde du fundet de fire pladser på banen, der er længst fra hinanden :-D
Hvem skriver du til ;)?
Hvorfor hente en stjernespiller et sted, hvor vi i forvejen er ufattelig stærkt besat - Idioti!
- Madridista hasta la muerte
- Senior bruger
-
Der var i øvrigt én, der skrev, at Ramos er verdens bedste forsvarsspiller. Man må altså ikke glemme den gode Philipp, der fik vores CR7 til at ligne en boldmongol i CL-semifinalen i sidste sæson. ;-)