Thiago Silva på vej til Madrid?

13 år 1 måned siden #1 af Administrationen

Real Madrids vedvarende interesse i Paris SG træner Carlo Ancelotti har fået Thiago Silva til at overveje fremtiden:

”Jeg har altid snakket med Carlo (Ancelotti, red.) omkring mine fremtidsplaner; desuden kom jeg til Paris på grund af ham og sportsdirektør Leonardo. Så alt snakken om Ancelottis mulige farvel er meget hårdt for mig”, siger Thiago Silva, og løfter samtidig sløret for, at han kan være på vej væk fra byernes by. En problematik han dog vil vende med sin svenske holdkammerat Zlatan Ibrahimovic.

”Jeg snakker ikke så meget med ham, men når han kommer tilbage fra sin ferie, er det klart, at vi skal drøfte fremtiden, fordi den er vigtig for os begge to.

Dermed er muligheden åbnet for, at Silva vil følge sin nuværende træner til Madrid – og måske endda tager Zlatan Ibrahimovic med som rejsepartner.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #2 af mortenj
Vi har Varane og Ramos. Der er ikke brug for Thiago Silva.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

13 år 1 måned siden #3 af asp3200
Det vil være fantastisk. At have verdens 3 bedste midterforsvarer i truppen. Kan sagtens se der er plads til dem alle 3 over en hel sæson.

Det med Zlatan er jeg så ikke så meget for. Så hellere Verrati eller Lucas.

• CC
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #4 af CC
Besvaret af CC på emne Thiago Silva på vej til Madrid?
Ingen tvivl om, at Thiago Silva er en helt igennem fremragende fodboldspiller - men er det vores midterforsvar, der skal forstærkes? Vi har i forvejen Sergio Ramos, verdens bedste forsvarsspiller, og purunge Varane, der velsagtens er det største forsvarstalent på verdensplan! Min holdning til det er, at vi ikke skal investere i brasilianeren. Hvad tænker I?

Edit: Så ikke, at du havde skrevet nogenlunde det samme, mortenj ;-)
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved CC.

13 år 1 måned siden #5 af DarioGomez
Zlatan, Veratti og Lucas? Havde du taget Sirigu med i sætningen, så havde du fundet de fire pladser på banen, der er længst fra hinanden :-D

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

• PMO
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #6 af PMO
Besvaret af PMO på emne Thiago Silva på vej til Madrid?
Nej tak til begge. Det vil simpelthen være idioti at bruge SÅ mange penge på en forsvarsspiller, når Varane og Ramos er et sikkert par.
En back-up til de to er måske værd at kigge efter, især hvis Albiol sælges.

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #7 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Thiago Silva på vej til Madrid?
Hvorfor i alverden skulle vi smide en masse millioner efter en 28-årig, der nok ikke vil acceptere at være tredjevalg? Vi har en perfekt konstellation med Ramos + Varane og Albiol og Pepe som reserver.

13 år 1 måned siden #8 af asp3200

DarioGomez skrev: Zlatan, Veratti og Lucas? Havde du taget Sirigu med i sætningen, så havde du fundet de fire pladser på banen, der er længst fra hinanden :-D

Hvem skriver du til ;)?

13 år 1 måned siden #9 af Gåser
Så kan vi vel ligeså godt hente Manuel Neuer også?

Hvorfor hente en stjernespiller et sted, hvor vi i forvejen er ufattelig stærkt besat - Idioti!

13 år 1 måned siden #10 af Madridista hasta la muerte
Der er absolut ikke brug for Silva. Om end jeg betragter ham for værende bedre end både Ramos og Varane, så er vi med de to dækket ganske sublimt ind. Som en skrev, er Varane vel nok verdens umiddelbart største forsvarstalent, alt i mens Ramos gør det fantastisk i stort set hver kamp.

Der var i øvrigt én, der skrev, at Ramos er verdens bedste forsvarsspiller. Man må altså ikke glemme den gode Philipp, der fik vores CR7 til at ligne en boldmongol i CL-semifinalen i sidste sæson. ;-)

Leveret af Kunena Forum