Luis Cavani: Min søn vil til Madrid

13 år 1 måned siden #1 af Administrationen

Tidligere på dagen kunne vi fortælle, at Cavanis mor udtalte, at sønnen forhandlede med Madrid og Manchester City. Nu rykket Edinson Cavanis far så endnu en brik i spillet om angriberens underskrift – det fortæller Luis Cavani til Futbeleros, et program på Marca TV.

”Målet for min søn er at spille for en klub som Real Madrid. Vores søn har udtalt til os under private forhold, at han gerne vil spille for Real Madrid”, forklarer faderen til verdens måske mest eftertragtede forward og fortsætter:

”Real Madrid har mulighed for at vinde kampen om ham, men det afhænger ikke kun af Cavani”, forklarer Luis Cavani og uddyber desuden, at der har været kontrakt med Real Madrids mellemhandlere, men at den egentlige kontakt mellem klubberne endnu er udeblevet.

Måske på grund af den høje pris som Napoli forlanger for spilleren:

”Man snakker om 65 millioner Euro, og at Napoli ikke vil forhandle for mindre beløb end det. Men spillerens ønske er jo et andet. Jeg håber, at vores søn arbejder på at få en løsning snarest, for helt ærligt, hvem vil ikke gerne spille for Real Madrid?”

Spillerens mor Berta Gomez udtalte som bekendt, at familien forventede en afgørelse inden for to til tre uger, måske det passer med den tid, det tager at ansættelse en ny træner og sælge Higuaín. Hvem ved?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #2 af Pena1992
Man kunne måske tro at familiens megen snak om at komme til Real Madrid betyder at man reelt er tæt på Man. City, og i slutforhandlingen ligger pres på City for at få de bedste forhold og løn.

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum