Isco overvejer Madrid

13 år 1 måned siden #1 af Administrationen

Spaniens måske største talent Isco røber nu, at han overvejer en fremtid i enten England eller Spanien.

I et interview med AS fortæller offensiv-stjernen fra Málaga, at det bliver Manchester City eller Real Madrid, der løber med den eftertragtede andalusers underskrift.

”Ingen kender min fremtid. Pellegrini (afgående Málaga-træner, red.) er min fodbold-far, han giver mig så meget selvtillid, så jeg er nødt til at overveje Manchester City. Med hensyn til Madrid? Der er ikke andet at gøre end at vente og se på, hvad der sker”, siger Isco til sportsavisen.

Dermed er ingen døre lukket for talentet, som ved tidligere lejligheder har proklameret, at tiden i Málaga synger på sidste vers.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #2 af BBB
Besvaret af BBB på emne Isco overvejer Madrid
Fejltolker jeg helt vildt, hvis jeg læser det som at han afventer trænersituationen, den kommende træners beslutning om at han skal hentes og ellers tager han til City.

Altså Madrid som herligt førstevalg.

13 år 1 måned siden #3 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Isco overvejer Madrid
Jeg vil ikke have en spiller, der finder det svært at vælge mellem Real Madrid eller Man. City...

Dog ville det være spændende med følgende offensiv:

Agüero

Silva Isco Navas

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 1 måned siden #4 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Isco overvejer Madrid

Real Madrid skrev: Jeg vil ikke have en spiller, der finder det svært at vælge mellem Real Madrid eller Man. City...

Dog ville det være spændende med følgende offensiv:

Agüero

Silva Isco Navas

Hvis han skal sidde på bænken i Real Madrid, med det niveau han har, så forstår jeg godt at han hellere vil spille fodbold et andet sted.

Hvis Real Madrid vil, så kan de nemt gøre Isco til Real Madrid-spiller.

Leveret af Kunena Forum