Stort Arsenal-bud på Higuaín

13 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge engelske The Guardian er Arsenal tilbage i kapløbet om at sikre sig Gonzalo Higuaín til den kommende sæson.

Den engelske klub menes at have budt 30 mill. € for den argentinske angriber og det vil være ny transfer-rekord for London-klubben, som gerne vil have transferen på plads, inden man drager til Asien i midten af juli.

Arsene Wenger har fulgt Gonzalo Higuaíns situation i Real Madrid gennem længere tid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #2 af Vildfaren
Det bliver sørgmodigt at tage afsked med en god spiller som ham.
Jeg er dog overbevist om, at han nok skal bombe uanset hvor han lander.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

13 år 1 måned siden #3 af NDR
Besvaret af NDR på emne Stort Arsenal-bud på Higuaín
Så sælger men en spiller til en eller anden pris som kunne have lavet 25 mål i den kommende sæson ved evt. at få ham op mentalt igen, og går ud og køber en anden spiller til den dobbelte pris som er et eller 2 år yngre som vil lave 28 mål i den kommende sæson...pris...ja, vi må håbe at de der 3 mål er af afgørende betydning i en finale i CH eller en anden vigtig kamp, for måske snakker vi om 30 mil. pr mål...

• CC
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #4 af CC
Besvaret af CC på emne Stort Arsenal-bud på Higuaín
@NDR

Jeg kan se hvor du vil hen, men jeg er ikke helt enig. Higuaín har haft et utal af muligheder, og selvom folk i disse dage bliver sentimentale og pludselig værdsætter hans personlighed og 'mange' mål, må vi holde os til realiteterne. Higuaín bliver, for mig at se, ikke en top 5 angriber på verdensplan - og hvis ikke han gør det, hører han ikke hjemme i Real.

13 år 1 måned siden #5 af Dios
Besvaret af Dios på emne Stort Arsenal-bud på Higuaín
Det er et rigtig fint bud, og det kan jo alligevel være Juventus kommer med et bedre bud, men får vi 30 mil. Euro for ham, så burde alle være fint tilfredse.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 1 måned siden #6 af Real Madrid

CC skrev: @NDR

Jeg kan se hvor du vil hen, men jeg er ikke helt enig. Higuaín har haft et utal af muligheder, og selvom folk i disse dage bliver sentimentale og pludselig værdsætter hans personlighed og 'mange' mål, må vi holde os til realiteterne. Higuaín bliver, for mig at se, ikke en top 5 angriber på verdensplan - og hvis ikke han gør det, hører han ikke hjemme i Real.

Først og fremmest, så er jeg tilhænger af at sælge Higuain, og vil egentlig ikke komme mere ind på det. Dog kan jeg ikke lade vær med at grine af det sidste du siger omkring at være top fem i verdenen. Er man ikke i top 5 på verdensplan, så er man ikke god nok til Real Madrid?

Det vil sige, at du mener vi skal have to ud af de fem bedste angribere i verdenen, til at konkurrere om én plads i startopstillingen?

Køber vi fx Cavani, og han gør det godt, så vil Benzema aldrig kunne være top fem i verdenen, så længe han ikke starter inde. Køber vi Cavani, men har Benzema som førstevalg, så vil Cavani ikke være top fem i verdenen mere. Skal du være top fem i verdenen skal man være første valg. Der er konkurrencen om top fem på verdensplan for stor. Så i din optik, skal vi med stor sandsynlighed ud at sælge Benzema (eller Cavani) til næste år, fordi en af de to heller ikke er i top fem på verdens plan?

I realiteten skal vi ud hver eneste år i fremtiden og sælge en angriber, fordi han ikke er i top fem haha?

Kan du selv høre hvor dumt det lyder...

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Real Madrid.

13 år 1 måned siden #7 af asp3200
Super pris, så mangler vi bare kaka skal ud og så spares den kæmpe løn udgift.

Leveret af Kunena Forum