ABC: Isco vælger Real Madrid
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Det spanske medie ABC skriver, at stortalentet Isco har besluttet sig for at vælge Real Madrid som sin fremtidige klub. Dermed er transferduellen om verdens måske mest spændende talent muligvis ved at finde sin afslutning.
Længe har det nemlig været kendt, at knægten fra Benalmádena enten skulle skifte Málaga ud med netop Madrid eller følge sin tidligere træner Pellegrini til Manchester City.
Og nu mener ABC altså at vide, at Isco fortsat vil profilere sig i Liga BBVA.
Málaga skulle have forlangt 35 millioner Euro for talentet, men de seneste rygter peger på, at Real Madrid betaler 25 millioner Euro og sender bænkevarmeren Callejón til Andalusien som en del af handlen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Det er synd at se Callejón forsvinde, men det er nu en kanon handel hvis den går igennem.
Tjae, hvis håbet om at se Jese i førsteholdstruppen, hvor han også skal have chance for minutter, så ser jeg det som en positiv ting, at Callejon smutter, da de højst sandsynligt vil skulle kæmpe om de samme minutter.
- Los Campeones
- Gæst
-
Han har selv udtalt, at han vil skifte til et hold, hvor han ikke vil komme til at sidde på bænken.
Alt andet lige, vil han få mere spilletid i Manchester City end han vil i Real Madrid, som jeg ser det i hvert fald. Jovist, han vil kunne dække flere positioner, men hvis det var op til mig, så ville jeg skifte til den klub, hvor jeg vidste, at der var størst chance for at spille på min yndlingsposition.
Det, sammenkoblet med, at Pellegrini er at finde i Manchester, tror jeg er udslagsgivende for hans transfer.
Jeg håber dog, at jeg tager fejl.
Men, Silva, Nasri og de mange andre midtbanespillere City har, det bliver ikke så nemt for ham at få en plads. Det eneste der taler for City, det tror jeg er Pellegrini. Hos os, der kan han sproget, kender ligaen, har mange gode venner i holdet, bor tæt på sin familie og så vil han også få spilletid. Jeg gad godt at se ham i en 4-3-3 hvor han enten spiller som playmakeren, eller også kan han være en del af de tre forreste, Ronaldo-Benzema-Isco, hvor han vil få en mere central rolle længere fremme i stedet for højre kant, hvor så Carvajal støder op som højremidtbane når vi angriber.
Jeg tror dog desværre også at han vælger City, så jeg tør endnu ikke at bestille en trøje med hans navn på, men så snart (hvis) han kommer, så kan i finde mig i Unisport.
Men en dejlig nyhed, for han er netop hvad vi mangler.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Jeg tror ikke Isco har en større chance for spilletid i City end i Real Madrid. De har en langt bedre offensiv bænk end os, hvis vi kigger på kvaliteten af spillerne.
Men en dejlig nyhed, for han er netop hvad vi mangler.
Både Nasri og Tevez er meget ustabile, så derfor tror jeg ikke vejen til spilletid er så lang igen, hvis han vælger City. Især ikke med Pellegrini som træner:
Agüero
Silva Isco Navas
Det er altså noget af en lækkerbisken!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Los Campeones
- Gæst
-
Steen skrev: Jeg har det på samme måde, Los Campeones.
Men, Silva, Nasri og de mange andre midtbanespillere City har, det bliver ikke så nemt for ham at få en plads. Det eneste der taler for City, det tror jeg er Pellegrini. Hos os, der kan han sproget, kender ligaen, har mange gode venner i holdet, bor tæt på sin familie og så vil han også få spilletid. Jeg gad godt at se ham i en 4-3-3 hvor han enten spiller som playmakeren, eller også kan han være en del af de tre forreste, Ronaldo-Benzema-Isco, hvor han vil få en mere central rolle længere fremme i stedet for højre kant, hvor så Carvajal støder op som højremidtbane når vi angriber.
Jeg tror dog desværre også at han vælger City, så jeg tør endnu ikke at bestille en trøje med hans navn på, men så snart (hvis) han kommer, så kan i finde mig i Unisport.
Jeg kan ikke helt gennemskue, hvordan Pellegrini vil stille op i med City, men jeg tror da ikke, at Isco har alt for meget at være bekymret for. Som brugeren Real Madrid også skriver, så er det vel kun Silva som for alvor har præsteret i denne sæson for City. Nasri har været utrolig ustabil, hvorfor Mancini også har været nødt til at skælde ham ud i pressen op til flere gange.
Jeg tror helt klart, at det vægter meget, både for Pellegrini og Isco, at de kender hinanden, hvorfor de begge ved, hvor de har hinanden og hvad hinanden har at byde på. Derfor tror jeg også hvis Pellegrini siger: Isco du kommer til City og du kommer her for at spille, så kan Real Madrid ikke gøre ret meget.
Dios: jeg kan måske godt følge dig lidt, men jeg tror ikke, at bænken har så meget at sige her, Jeg tror Isco vil gå direkte ind i startelleveren. Jeg har ikke været voldsomt imponeret over hvad City har udrettet offensivt i år.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-