Zidane har bedt Bale om at lægge pres på Tottenham

13 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge Sunday People har Zinedine Zidane bedt Gareth Bale om selv at tage et afgørende skridt mod et skifte til Real Madrid ved at meddele sin nuværende klub, Tottenham, at han ønsker at skifte.

Det har angiveligt været det altafgørende problem indtil nu, at Premier Leagues bedste spiller i forgangne sæson ikke har ønsket at indgive en såkaldt Transfer Request til London-klubben og det har vanskeliggjort forhandlingerne med den benhårde Tottenham-formand, Daniel Levy.

Real Madrid kan dog forvente hård konkurrence, for Europas rigeste klubber vil alle have fingre i den lynhurtige waliser og der snakkes om salgspriser helt op mod 100 mill. €, hvilket vil gøre Bale til verdens dyreste spiller.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #2 af Raúl 7
Åh gud hvor jeg ikke håber vi går ud og giver en sindssyg pris for Bale. Vi er trods alt ikke lavet af penge. Kunne da være rart ikke at skulle skylde penge langt ind i det 22. århundrede.

Derudover er han altså ikke hverken nogen Messi eller Ronaldo. Han minder desuden for meget om sidstnævnte, og vi mangler ikke flere egospillere (sorry Cristiano) Ind med Isco, op med Jesé og beholde Morata. Færdig.

13 år 1 måned siden #3 af Steen
Hans pris er den største joke længe. Må jeg vide, hvorfor en spiller der har haft 6-7 exceptionelle måneder koster 700 millioner ?!?! Må jeg så vide, hvorfor fanden Perez er villig til at betale det !!!?
Jeg prøver ikke at tage noget fra Bale, jeg har fulgt Tottenham tæt de sidste to sæsoner, og han har uden tvivl været deres største profil især i denne sæson. Han er en fornøjelse at følge, og han har scoret 21 mål i PL, hvilket er flot. Men helt ærligt, han har intet vundet med Tottenham, og det værste er, at de ikke engang er kvalificeret til CL, hvilket burde at formindske hans pris. Hvis Bale er 700 millioner kroner værd, så slap vi godt nok billigt med Ronaldo.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, M_linding, GusseG, Dios, baggins, Gotten, Hugol

13 år 1 måned siden #4 af baggins

Steen skrev: Hans pris er den største joke længe. Må jeg vide, hvorfor en spiller der har haft 6-7 exceptionelle måneder koster 700 millioner ?!?! Må jeg så vide, hvorfor fanden Perez er villig til at betale det !!!?
Jeg prøver ikke at tage noget fra Bale, jeg har fulgt Tottenham tæt de sidste to sæsoner, og han har uden tvivl været deres største profil især i denne sæson. Han er en fornøjelse at følge, og han har scoret 21 mål i PL, hvilket er flot. Men helt ærligt, han har intet vundet med Tottenham, og det værste er, at de ikke engang er kvalificeret til CL, hvilket burde at formindske hans pris. Hvis Bale er 700 millioner kroner værd, så slap vi godt nok billigt med Ronaldo.

De seneste år er prisen en fodboldspillere er også steget helt vildt, pga. Anzhi, Psg, man City, Monaco og Chelsea. Man kan bare se på lucas moura der kostede 300 mil. han var nok kun maks 150 værd, da han ikke havde bevist noget. Cavanis pris burde også ligge på maks. 300 mil og ikke 500. Det samme kan man sige og lønningerne, de er også blevet alt, alt, alt for høje (166 mil. Euro til Ronaldo er jo sygt, også selvom at jeg elsker at se ham spille.)

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

13 år 1 måned siden #5 af NDR
Enig, og enig og enig...det er jo fuldstændigt sindsygt med de priser. Derfor er jeg nogle gange mere lun på at satse på i de fleste tilfælde at forsøge at få de spillere vi allerede har, tilbage til det niveau som var årsagen til at vi købte dem...mange af dem der har været i dvale det sidste stykke tid er jo i virkeligheden stadigvæk gode, de skal bare op på hesten igen og have motivationen og gejsten tilbage ...heller ikke Ronaldo, Messi og de andre verdens bedste kan blive ved uden at få en downperiode på et tidspunkt.......for fanden, glem Bale!!!

13 år 1 måned siden #6 af asp3200
Er sku ikke så meget for det pres halløj, er lidt kryster agtigt at ønske transfer. Ved godt det samme skete med Modric.

Burde være mellem klubberne det blev ordnet og spillerne ikke skulle presse på. Han må være en hård nyser ham tottenham bossen:)

13 år 1 måned siden #7 af Realmadrid94
Hehe - omend jeg er en modstander af de store transfers (300mio.+) så mener jeg, at hvis ledelsen og de økonomer som sidder i klubben, mener at Bale kan være en god investering, så er pengene vel godt givet ud?..
Desværre hænger sandheden ikke sammen på den måde.
Det som har plaget Real Madrid de seneste mange år, er manglen på et koncept. Dette er noget som TRÆNEREN skal definere. Man skal have en rød tråd igennem hele klubben. Derfor er jeg også i tvivl om hvorvidt Ancelotti er manden til at starte fra scratch.
Rigtig mange spillere rygtes til Real Madrid hele tiden - nogle useriøse, andre seriøse. Dog vil jeg mene at et indkøb af Isco, Bale og en angriber vil være at pisse Castilla-talenterne op og ned af ryggen. Det vil skubbe Jese langt, langt væk fra en startplads, samtidig med at man bevidst smider Morata ud.
Jeg er en fan af at: Di Maria fortsætter i en sæson endnu, hvor Jese udlejes(Leverkusen?), så han kan få europæisk erfaring fra ChL og lidt kamptræning fra en stærk liga. Man henter Isco for nogle penge + en spiller, som kan være Callejon. Herefter skal der IKKE foretages mere, medmindre Perez dummer sig igen.

13 år 1 måned siden #8 af Real Madrid

Realmadrid94 skrev: Hehe - omend jeg er en modstander af de store transfers (300mio.+) så mener jeg, at hvis ledelsen og de økonomer som sidder i klubben, mener at Bale kan være en god investering, så er pengene vel godt givet ud?..
Desværre hænger sandheden ikke sammen på den måde.
Det som har plaget Real Madrid de seneste mange år, er manglen på et koncept. Dette er noget som TRÆNEREN skal definere. Man skal have en rød tråd igennem hele klubben. Derfor er jeg også i tvivl om hvorvidt Ancelotti er manden til at starte fra scratch.
Rigtig mange spillere rygtes til Real Madrid hele tiden - nogle useriøse, andre seriøse. Dog vil jeg mene at et indkøb af Isco, Bale og en angriber vil være at pisse Castilla-talenterne op og ned af ryggen. Det vil skubbe Jese langt, langt væk fra en startplads, samtidig med at man bevidst smider Morata ud.
Jeg er en fan af at: Di Maria fortsætter i en sæson endnu, hvor Jese udlejes(Leverkusen?), så han kan få europæisk erfaring fra ChL og lidt kamptræning fra en stærk liga. Man henter Isco for nogle penge + en spiller, som kan være Callejon. Herefter skal der IKKE foretages mere, medmindre Perez dummer sig igen.

Hvis du ser Jesé lånes ud til Leverkusen evt. og Callejon ryge til Malaga, så er der godt nok ikke meget bredde i vores offensiv. Mon ikke det meget fornuftig at have en reel backup til Di Maria (og Ronaldo), i stedet for at finde alternativ løsning ved at flytte Özil eller Isco derud. Ryger Callejon til Malaga, så begynder jeg at blive optimistisk på Jesé's vegne!

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 1 måned siden #9 af Realmadrid94
Isco, Kaka, Di Maria, Ronaldo, Özil - 5 spillere til 3 pladser er vel okay?.. :)

13 år 1 måned siden #10 af Real Madrid

Realmadrid94 skrev: Isco, Kaka, Di Maria, Ronaldo, Özil - 5 spillere til 3 pladser er vel okay?.. :)

Kaka......

Ja okay fem spillere til tre pladser er fint, dog mener jeg ikke, at hverken Kaka, Isco eller Özil er optimale på kanten.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 1 måned siden #11 af Realmadrid94
Nej, jeg mener også at Jese er BEDST på venstre kanten, men han er også rigtig god på højre kanten.. See my point :-P

Leveret af Kunena Forum