Real Madrid vil hente Isco - og udleje ham

13 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid er løbet ind i et problem med Málagas stortalent, Isco, som man meget gerne vil hente til Estadio Santiago Bernabéu til den kommende sæson.

Den forventede ansættelse af Carlo Ancelotti som træner ventes nemlig at give Kaká endnu en chance for at være bare en brøkdel af hans dyre købspris værd og da man samtidig har Mesut Özil i truppen, kan det give problemer med at give Isco nok spilletid, hvilket vil være altafgørende, når han skal beslutte sig for sin kommende klub.

Derfor arbejder Real Madrid på en aftale, hvor man køber ham fri af kontrakten med Málaga, men udlejer ham til samme klub i den kommende sæson, hvor han kan fortsætte sin udvikling under Bernd Schuster, som netop er udnævnt som træner i klubben.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #2 af asp3200
Ahh mon dog. 5 år til ham i Madrid.

• unrectify
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #3 af unrectify
Besvaret af unrectify på emne Real Madrid vil hente Isco - og udleje ham
Kaka har intet at gøre i klubben mere, han har intet bevist. Han skulle have været smidt videre allerede i sidste sæson, og Ancellotis ankomst kan ikke ændre ved det faktum at Kaka er færdig og skal videre.

13 år 1 måned siden #4 af Real Madrid 7

13 år 1 måned siden #5 af Steen
Dumt rygte, som self ikke er sandt. Selv hvis det var, så ville Isco absolut ikke acceptere dette, så kan han ligeså godt vælge City.

13 år 1 måned siden #6 af Real Madrid 7

Steen skrev: Dumt rygte, som self ikke er sandt. Selv hvis det var, så ville Isco absolut ikke acceptere dette, så kan han ligeså godt vælge City.

men jeg tror han vælger madrid jeg har bare fornemmelse
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Real Madrid 7.

13 år 1 måned siden #7 af Steen
Det tror jeg desværre ikke han gør, jeg er næsten 100% sikker på at han ikke gør. Alt taler bare for City lige i øjeblikket, især når vores klub kan virke til at være et stort rod set udefra.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

13 år 1 måned siden #8 af M_linding

Steen skrev: Det tror jeg desværre ikke han gør, jeg er næsten 100% sikker på at han ikke gør. Alt taler bare for City lige i øjeblikket, især når vores klub kan virke til at være et stort rod set udefra.

Alt?

Der er da 10000 grunde til at vælge Real Madrid, set med Isco-brillerne.

Hvad med denne f.eks....:

Den ene klub er Real Madrid - Den anden er Manchester City.

Den slags betyder stadig lidt for nogen mennesker, og måske især når man er spanier...

13 år 1 måned siden #9 af Hugol
M_Linding.

Det er meget svært at tale for at spanierne skulle vælge Real Madrid fremfor en anden klub. Specielt når vi fortrækker udlændinge fremfor David Silva, en spiller vi havde mulighed for at signe i stedet for Özil. City har ikke noget dårligt projekt, deres problem er manglende historie.

Problemet alt i alt, er ikke om Real Madrid er en større klub end City eller ej, men om hvordan klubben har behandlet mange spillere, trænere i gennem tiden, hvilket de bliver ved med at gøre. Der er stadig ikke stabilitet, hvilket specielt har været synligt det seneste år. Det er klart at hvis man som fodboldspiller tænker mere end blot pengene, så er der mange klubber at vælge imellem og Real Madrid er på nuværende tidspunkt langt fra de største.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

• Huss
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #10 af Huss
Besvaret af Huss på emne Real Madrid vil hente Isco - og udleje ham

Steen skrev: Det tror jeg desværre ikke han gør, jeg er næsten 100% sikker på at han ikke gør. Alt taler bare for City lige i øjeblikket, især når vores klub kan virke til at være et stort rod set udefra.

Helt enig.

Vælger Isco City, kan han blive trænet under Pelegrini som han havde et godt samarbejde med i Malaga.
Chancen for spilletid i City er væsentlige større end i Real Madrid, hvor han skal slå selveste Özil af.
Jeg mener også han vælger City.

13 år 1 måned siden #11 af Real Madrid 7

¨

og det næste er i siger cavani skal til fc københavn !
isco har en familie og venner i Spanien hvorfor skulle han til england bare fordi pellegrinier træner når han har et tilbud fra real madrid.

13 år 1 måned siden #12 af M_linding

Huss skrev:

Helt enig.

Vælger Isco City, kan han blive trænet under Pelegrini som han havde et godt samarbejde med i Malaga.
Chancen for spilletid i City er væsentlige større end i Real Madrid, hvor han skal slå selveste Özil af.
Jeg mener også han vælger City.

Du mener ikke, du tror. Undskyld, kunne ikke lade vær';)

Der er noget der tyder på, at man ikke har tiltro til Isco i Real Madrid - i hvert ikke nok.

Hvis jeg var præsident, havde jeg garanteret Isco, at han var tiltænkt en plads i startopstillingen!

Leveret af Kunena Forum