Real Madrid vil hente Isco - og udleje ham
13 år 1 måned siden #13
af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrid vil hente Isco - og udleje ham
Jeg er enig med Hugol og Huss, mit svar ville være en blanding af de to. Det der taler mest for City, det er at han kommer til at spille under sin ''fodbold fader'' som han kalder Pellegrini for, mens at Real Madrid ikke engang (officielt) har en træner på plads. Det jeg mente tidligere med at det taler for City, det er hans udtalelser samt de engelske medier + en journalist fra Spanien som tidligere blandt andet breakede historien om Pellegrini til City + Joaquin til Fiorentina før nogen andre, han mener at han har det hele aftalt med City.
Jeg kan sagtens se 1 million grunde til at vælge os over City, men det tror jeg bare ikke Isco kan, selvom jeg håber at han vælger os.
Jeg kan sagtens se 1 million grunde til at vælge os over City, men det tror jeg bare ikke Isco kan, selvom jeg håber at han vælger os.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
13 år 1 måned siden #14
af Steen
Lige præcis, og hvis handlen ikke går igennem så vil jeg skyde al skylden på Perez, han burde at kunne overtale knægten med en stor plan om hvordan man vil gøre ham til verdens bedste spiller.
Besvaret af Steen på emne Real Madrid vil hente Isco - og udleje ham
M_linding skrev:
Huss skrev:
Steen skrev: Det tror jeg desværre ikke han gør, jeg er næsten 100% sikker på at han ikke gør. Alt taler bare for City lige i øjeblikket, især når vores klub kan virke til at være et stort rod set udefra.
Helt enig.
Vælger Isco City, kan han blive trænet under Pelegrini som han havde et godt samarbejde med i Malaga.
Chancen for spilletid i City er væsentlige større end i Real Madrid, hvor han skal slå selveste Özil af.
Jeg mener også han vælger City.
Der er noget der tyder på, at man ikke har tiltro til Isco i Real Madrid - i hvert ikke nok.
Hvis jeg var præsident, havde jeg garanteret Isco, at han var tiltænkt en plads i startopstillingen!
Lige præcis, og hvis handlen ikke går igennem så vil jeg skyde al skylden på Perez, han burde at kunne overtale knægten med en stor plan om hvordan man vil gøre ham til verdens bedste spiller.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Steen.
13 år 1 måned siden #15
af BBB
Det er der ingen andre end træneren, som skal love. Præsidenter skal holde sig til løfter som "vi sælger dig, hvis X" og "du får en ny kontrakt, hvis Y". Når præsidenter begynder at underminere trænere, så går det galt.
Besvaret af BBB på emne Real Madrid vil hente Isco - og udleje ham
M_linding skrev: Hvis jeg var præsident, havde jeg garanteret Isco, at han var tiltænkt en plads i startopstillingen!
Det er der ingen andre end træneren, som skal love. Præsidenter skal holde sig til løfter som "vi sælger dig, hvis X" og "du får en ny kontrakt, hvis Y". Når præsidenter begynder at underminere trænere, så går det galt.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
13 år 1 måned siden #16
af Siempre Madrid
Du har naturligvis ganske ret, men så må man også forvente at købet af Isco er blevet drøftet med træneren og at man dermed kender planerne med ham.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Besvaret af Siempre Madrid på emne Real Madrid vil hente Isco - og udleje ham
BBB skrev:
M_linding skrev: Hvis jeg var præsident, havde jeg garanteret Isco, at han var tiltænkt en plads i startopstillingen!
Du har naturligvis ganske ret, men så må man også forvente at købet af Isco er blevet drøftet med træneren og at man dermed kender planerne med ham.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.