Jesé vil gerne forlænge

13 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Jesé Rodríguez har kontrakt-udløb næste sommer og derfor har Real Madrid travlt med at finde en løsning til det unge stortalent, som blev Real Madrid Castillas mest scorende spiller i den netop overståede sæson.

Her blev det til 22 scoringer, hvilket er ny rekord for Real Madrid Castilla og det har naturligvis gjort andre klubber interesserede i Jesé, som dog selv helst vil blive i Real Madrid. Det fortæller han til spansk presse:

- Forlænge? Præsidenten vil blive glad og jeg har masser af lyst til at blive i Real Madrid. Cristiano er min reference, men der er kun en som ham og jeg ønsker ikke at blive sammenlignet med ham.

Det forventes, at Jesé Rodríguez får en plads i Real Madrids førsteholds-trup til den kommende sæson.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #2 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Jesé vil gerne forlænge
Jeg ser Jesé som værende vores (hvis ikke hele Spaniens) største talent, derfor er det fantastisk, hvis han ønsker at forlænge sin kontrakt. Skulle Ancelotti af uransagelige årsager ikke finde plads til ham i den kommende sæson, bør han udlejes til en anden liga evt. den tyske, da han vil kunne få godt med spilletid - skulle han ende med at blive udlejet, er jeg sikker på, at han vil "lave en Dani Carvajal"!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum