Real Madrid jagter brasiliansk midtbanespiller
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid skal angiveligt have rettet blikket mod brasiliansk fodbold i jagten på en boks-til-boks-spiller.
Det drejer sig om Corinthians´ midtbanespiller, Paulinho, som Real Madrid skal have budt 20 mill. € på.
Det samme har Inter, men den italienske klub ønsker angiveligt at dele betalingen op i fire portioner, mens Real Madrid lægger hele beløbet på en gang, men en aftale vanskeliggøres af, at Inter allerede menes at have en mundtlig aftale med spilleren.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men jeg ved ikke lige hvor I får det med Inter fra. Tottenham er ligeledes interesserede og de menes at være i førersædet i kampen om Paulinho.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
baggins skrev: han er sikkeret meget dygtig, men har ikke set særlig mange kampe med ham. jeg foretrækker dog en spiller som Asier Illarramendi, som jeg har fuldt en del mere. Ellers skal vi lade vær med at købe en midtbanespille, for at give José Rodríguez flere chancer.
ja lad os satse alt på en Castilla reserve spiller.. Lol
Jeg ser virkelig heller ikke den store grund til at bruge penge på ham, da vi er fint dækket ind på hans plads. Skulle vi endelig hente spillere udefra, vil jeg mene, at vi nemt kan finde 2-3 spillere på hans alder, der har samme eller bedre niveau, som jeg hellere så i Kongeklubben.Daniel skrev: Nej tak. Lad ham smutte til England, Tottenham. Jeg mener, at vi er fint dækket ind på den centrale midtbane.
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- Rubæk
- Gæst
-
Definer "satse alt", hvis du vil være så venlig. Jeg er meget spændt!asp3200 skrev:
baggins skrev: han er sikkeret meget dygtig, men har ikke set særlig mange kampe med ham. jeg foretrækker dog en spiller som Asier Illarramendi, som jeg har fuldt en del mere. Ellers skal vi lade vær med at købe en midtbanespille, for at give José Rodríguez flere chancer.
ja lad os satse alt på en Castilla reserve spiller.. Lol
Alex og Casemiro bør være langt foran José, på nuværende tidspunkt, når vi snakker spilletid på førsteholdet. José R skal have en sæson, som den Jesé lige har haft, hvor han spiller samtlige kampe for Castilla, og bliver en vigtig spiller for dem. Det tror jeg helt sikkert, at han vil udvikle sig meget af.
M_linding skrev: Mon ikke at asp3200 hentyder til, at José R endnu ikke har bidt sig fast på Castilla?
Alex og Casemiro bør være langt foran José, på nuværende tidspunkt, når vi snakker spilletid på førsteholdet. José R skal have en sæson, som den Jesé lige har haft, hvor han spiller samtlige kampe for Castilla, og bliver en vigtig spiller for dem. Det tror jeg helt sikkert, at han vil udvikle sig meget af.
kun ikke have sagt det bedre. Kæmpe sats hvis han er 1 hold spiller næste sæson.
- Rubæk
- Gæst
-
Såvidt jeg kunne læse er du den eneste der omtaler ham som førsteholdsspiller næste sæson, hvilket var derfor jeg spurgte.asp3200 skrev: kun ikke have sagt det bedre. Kæmpe sats hvis han er 1 hold spiller næste sæson.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-