Morata: Pérez har bedt mig blive i Real Madrid

13 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Álvaro Morata formåede ikke at få scoret i finalen ved U21-EM i går mod Italien, men det forhindrede ham ikke i at blive topscorer i turneringen med sine fire mål.

Den unge angriber var ikke fra start tiltænkt en rolle i startopstillingen, som i stedet gik til den tidligere Real Madrid-spiller, Rodrigo, men Morata kom på banen i alle kampe og fik med sine scoringer banet vejen til finalen, hvor det altså ikke blev til scoringer.

Det er ikke første gang, at Morata slutter som topscorer ved en EM-slutrunde, for han præsterede det også i Danmark i 2011.

De gode præstationer førte en god nyhed med sig fra Florentino Pérez, som Álvaro Morata selv løftede sløret for efter kampen i går:

- Præsidenten har ringet til mig og fortalt mig, at jeg bliver i Real Madrid i det kommende år og at man er meget tilfredse med mig.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #2 af Salix7
Det lyder lovende at Pérez endelig har fået øjnene op for vores egne store talenter! Jeg håber virkelig for både Morata og klubben, at han får sit helt store gennembrud på 1. holdet i den kommende sæson!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

13 år 1 måned siden #3 af JesperA
Pichichi Morata

Det bliver spændende :)
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved JesperA.

• Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #4 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Morata: Pérez har bedt mig blive i Real Madrid
Det var nu i Rumænien og ikke i Danmark, han blev topscorer i 2011, for det var selvfølgelig til U19-EM, ikke U21-EM. Men derfor er det stadig en dejlig nyhed, at Morata ikke skal nogen steder.

13 år 1 måned siden #5 af M_linding
Jeg kører lidt videre på Morata-bølgen, imens den stadig er i bevægelse... Her er en fremragende lille video, som viser nogle af højdepunkterne:)

Leveret af Kunena Forum