Higuaín tæt på Arsenal
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge engelsk presse bliver Gonzalo Higuaín præsenteret som ny spiller i Arsenal i løbet af de kommende dage.
Det er Daily Mail, som bringer nyheden om, at London-klubben er nået til enighed med den argentinske angriber efter at man har indvilget i at betale 26 mill. € for ham.
Det gør ham til historiens dyreste spiller i Arsenal og han bliver samtidig en af de bedst lønnede med en årsløn på 7 mill. €.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg skal i hvert fald til at se Arsenals kampe, og Higuains vej til topscorer-titlen i England!:)
Håber det går ham godt, men tror han falder endnu mere igennem fremover. Niveauet har været dallende i lang tid efterhånden.
- CC
- Gæst
-
Uenig. Jeg tror, at Higuaín vil blomstre i Arsenal! De kunne godt gå hen og få et giftigt hold, der kan drille Chelsea og de to Manchesterklubber med Pipita som angriber!
Derudover synes jeg, at klubben skylder ham et stort tak for sin indsats og medvirken til succes!! Det vil klæde vores klub at vise respekt for vores spillere, selvom de er på vej væk!!
Jeg vil altid mindes hans mange mål og vilje til altid at kæmpe, når han var på banen - Tag godt imod & pas godt på ham Gunners ;)
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- Madridista91
- Gæst
-
Madridista91 skrev: Synes at Higuain er en fantastisk angriber! Alle de år han har været i Madrid, har han altid været 2. angriber, enten bag Raul, Ruud eller Benzema, men alligevel har manden givet sig 110% for klubben, og det skal vi takke ham for. Jeg tror, at Wegner kommer til at have tiltro til ham, og derfor kommer han til at blomstre op i Arsenal. Tiltro fra træneren er lige hvad han har brug for!
... Og det samme har Benzema.
Win-win, og alle er glade;)