La Fábrica i klar fremgang

13 år 1 måned siden #13 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne La Fábrica i klar fremgang

Lars1991 skrev:

M_linding skrev:

Lars1991 skrev: Jeg synes det irriterende at vi nu skal til at kalde Castilla Spaniens bedste filal-hold bare fordi vi endte over Barcelona's i ligaen. Det kan der være mange andre grunde til, end at vi er bedre end dem, så det føles bare så.. unødvendigt at nævne det. Hvorfor? Og nej det er ikke den første nyhed hvor det bliver nævnt.

Personligt tror jeg også på Barcelonas b-hold stadig er bedre. De har trods alt ligget i segunda længe nu og vi er først lige rykket op. Men det godt at et par points forskel gør os de bedste!

Sikke dog en omgang vrøvl... Det kan du ikke på nogen som helst måde argumentere for - Men jeg vil da gerne se dig give det endnu et forsøg?:)

Castilla var bedre over 42(!) kampe. Hvis det ikke viser et styrkeforhold, så kan vi aldrig sammenligne to hold igen. Og så er det iøvrigt ikke de nuværende Castilla-spilleres skyld, at holdet ikke hele tiden har spillet i den næstbedste række, så det har igen intet at gøre med styrkeforholdet.

Huske på, at B-holdene udskifter 1/4 af truppen hver sæson, i snit.

42 kampe og 2 points forskel, ja hold da op. Og det her er B-hold, hvor de bedste spillere ryger op og ned på holdene og der ikke er meget stabilitet. Derudover er Barcelona bedre til at bruge deres talenter på førsteholdet og derfor "forsømmer" deres b-hold mere end vi gør. Vi har endda haft vores bedste spiller dernede i hele sæsonen.

Og jo man kan sagtens sammenligne holdene, indbyrdes kampe betyder noget og der lød det som om vi måske fortjente bedre end vi fik. Så måske var vi endda en lille smule bedre end Barcelonas B-hold i denne sæson, men kan ikke se grunden til at vi skal nævne det ved hver given lejlighed.

Jeg ved at diskussionen er dræbt, men her er lidt facts til hvem der mest bliver brugt af Castilla eller Fc Barcelona B spillere:

Real madrid Castilla trup på 26 mand

Fabinho – 1 kamp Udtaget 2 – kampe
Casemiro – 1 kamp Udtaget 2 – kampe
Alex Fernandez – 1 kamp Udtaget 1 – kamp
José Rodriguez – 4 kampe Udtaget 4 – kampe
Omar – 1 kamp Udtaget 1 – kamp
Denis – 1 kamp Udtaget 2 – kampe
Morata – 15 kampe Udtaget 28 – kampe
Jesus – 1 kamp Udtaget – 4 kamp
Nacho – 13 kampe Udtaget – 27 kampe
Llorente – 0 kampe Udtaget – 3 kampe

I alt spillede: 38 kampe
I alt udtaget: 74 kampe

Fc barcelona B trup på 28 mand

Carles Planas – 2 kampe Udtaget 2 – kampe
Rafinha – 1 kamp Udtaget 1 – kampe
Sergi Roberto – 5 kampe Udtaget 11 – kampe
Gerard Deulofeu – 4 kampe Udtaget 7 – kampe
Dos Santos – 6 kampe Udtaget 16 – kampe
Sergi Gomez – 0 kampe Udtaget 1 – kamp
Jordi Masip – 0 kampe Udtaget 2 – kampe
Oier – 0 kampe Udtaget 8 – kampe

I alt spillede: 12 kampe
I alt udtaget: 47 kampe

Så nej Castilla har spillet uden deres bedste spillere i flere kampe end Fc barcelonas b hold har.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved ZizouMo.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista, pm

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #14 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne La Fábrica i klar fremgang
Jaa, men Morata og Nacho har jo størstedelen af de kampe og de var også en del af førsteholdstruppen. Men som du sagde, diskussionen er dræbt, har ingen interesse i at forsætte.

13 år 1 måned siden #15 af Real Madrid

Lars1991 skrev: Jeg synes det irriterende at vi nu skal til at kalde Castilla Spaniens bedste filal-hold bare fordi vi endte over Barcelona's i ligaen. Det kan der være mange andre grunde til, end at vi er bedre end dem, så det føles bare så.. unødvendigt at nævne det. Hvorfor? Og nej det er ikke den første nyhed hvor det bliver nævnt.

Personligt tror jeg også på Barcelonas b-hold stadig er bedre. De har trods alt ligget i segunda længe nu og vi er først lige rykket op. Men det godt at et par points forskel gør os de bedste!

Nu er det ikke for at træde mere i det, men netop det, at Real Madrid Castilla ender over Barca, som oprykker hold viser, at jeg mener de er et bedre hold. Alt i alt, så er det bare fantastisk, at vi overhovedet kan diskutere det her emne (igen). Ikke lang tid siden, hvor La segunda virkede håbløst langt væk.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 1 måned siden #16 af Siempre Madrid

DarioGomez skrev:

Lars1991 skrev: Haha, jeg har været Real Madrid fan siden jeg var en lille knægt og sådan kommer det altid til at være. Men fred være med det, det jo ikke fordi jeg ikke har lyst til at rose Real Madrid, det virkede bare meget søgt og unødvendigt at skrive at vi har det bedste hold. Burde det ikke være nok bare at have det, uden at skulle nævne det i hver nyhed? Måske er det bare mig der er for ydmyg.

Jese, Carvajal og Morata med masse af spilletid i næste sæson, kom så! Det kan vi da blive enige om, yea?

Haha, jeg synes bare, det var oplagt med en stikpille ... er ikke i tvivl om, at du er Madrid-fan! :0)

Men du skal jo vide, at Siempre kører sit eget propaganderende rædselsregime herinde, og jævnligt udstøder eller henretter folk med anden holdning end ham, så er du advaret.

Jeg har lidt svært ved at udregne dit ærinde, som jeg nok mest af alt vil betegne som et bagholds-angreb i betragtning af, at du også er skribent på Madridista.dk. På den baggrund ville det have været mest fair at tage den internt, men det er naturligvis beklageligt, hvis andre end dig har den holdning, at man kan ryge ud, alene af den grund at man er uenig med mig.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 1 måned siden #17 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne La Fábrica i klar fremgang

Siempre Madrid skrev:

DarioGomez skrev:

Lars1991 skrev: Haha, jeg har været Real Madrid fan siden jeg var en lille knægt og sådan kommer det altid til at være. Men fred være med det, det jo ikke fordi jeg ikke har lyst til at rose Real Madrid, det virkede bare meget søgt og unødvendigt at skrive at vi har det bedste hold. Burde det ikke være nok bare at have det, uden at skulle nævne det i hver nyhed? Måske er det bare mig der er for ydmyg.

Jese, Carvajal og Morata med masse af spilletid i næste sæson, kom så! Det kan vi da blive enige om, yea?

Haha, jeg synes bare, det var oplagt med en stikpille ... er ikke i tvivl om, at du er Madrid-fan! :0)

Men du skal jo vide, at Siempre kører sit eget propaganderende rædselsregime herinde, og jævnligt udstøder eller henretter folk med anden holdning end ham, så er du advaret.

Jeg har lidt svært ved at udregne dit ærinde, som jeg nok mest af alt vil betegne som et bagholds-angreb i betragtning af, at du også er skribent på Madridista.dk. På den baggrund ville det have været mest fair at tage den internt, men det er naturligvis beklageligt, hvis andre end dig har den holdning, at man kan ryge ud, alene af den grund at man er uenig med mig.

I-takt-klappende-hænder (i mens der råbes), slåskamp slåskamp:-D

Edit:

Den lå lige til højrebenet:P

Back to the point, det er selvfølgelig fantastisk, at det er gået så godt med Castilla i de sidste pr. sæsoner.
Men hele ideen med at havde et B hold er jo, at der skal affødes nogle talenter til førsteholdet, og det kan vi jo håbe på sker i den kommende sæson.
For talent er der nok af, spørgsmålet er nok nærmere, om Real Madrid har tålmodigheden?

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

13 år 1 måned siden #18 af Siempre Madrid

JimmyBroe skrev:

Siempre Madrid skrev:

DarioGomez skrev:

Så kan I godt begynde at grine. Jeg sætter mig over i hjørnet med Dumme-Peter hatten, for jeg gik lige i med begge ben. Fuldstændig. Helt og aldeles!

En undskyldning for min mistro er sendt til DarioGomez ;-)

Hold nu kæft, det bliver en lang torsdag!

Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, JimmyBroe

13 år 1 måned siden #19 af DarioGomez
Fårk dig Siempre ... du er færdig! :-D

Eller i virkeligheden er det vist bare farligt at glemme smiley'er, når man forsøger at være morsom på nettet! :p

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Real Madrid

13 år 1 måned siden #20 af Siempre Madrid

JimmyBroe skrev:

Siempre Madrid skrev:

DarioGomez skrev:

Edit:

Den lå lige til højrebenet:P

Back to the point, det er selvfølgelig fantastisk, at det er gået så godt med Castilla i de sidste pr. sæsoner.
Men hele ideen med at havde et B hold er jo, at der skal affødes nogle talenter til førsteholdet, og det kan vi jo håbe på sker i den kommende sæson.
For talent er der nok af, spørgsmålet er nok nærmere, om Real Madrid har tålmodigheden?

Jeg synes, at Real Madrid har valgt den rigtige strategi med at indsluse dem langsomt og/eller give dem et modningsophold i en anden klub.

Nacho og Morata var naturligvis ikke nøglespillere sidste sæson, men de faldt på den anden side heller ikke fuldstændigt igennem, da de fik chancen på førsteholdet. I år får vi så glæde af Carvajal og Jesé og selv om de begge først for alvor skal i ilden nu og vise deres værd, så sidder man ikke og bider negle med udsigten til at få dem på banen.

Det spændende bliver, om vi også i den kommende sæson vil have det bedste filial-hold, for Castilla står foran en gevaldig åreladning.

13 år 1 måned siden #21 af DarioGomez
Og det er vel kimen i det hele Siempre. For jo Castilla er Spaniens bedste filial-hold; ej der var den sørme igen; men med den store udskiftning, der skal ske - så kan vi jo reelt set godt frygte, at holdet kan risikere at skulle kæmpe for at undgå nedrykning.

Min kendskab til Real Madrid C og Juvenil-talenterne er sgu ikke stort nok til at vide, om vi har nogle kompetente arvtagere i kulissen; uanset hvad, så er det altså nogle meget store navne, der skal afløses!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

13 år 1 måned siden #22 af Siempre Madrid
Ja, det er jo et øjebliks-billed over en sæson, at Castilla har været bedre end Barcelona B og det kan man meget nemt forestille sig, at det ændrer sig i den kommende sæson. Jeg vil gå så vidt som til at sige, at det vil være overraskende, hvis Alberto Torils tropper igen bliver bedre placeret.

Men det er dog med til at tegne billedet af, at det arbejde, som foregår i La Fábrica lige nu er af meget høj kvalitet og at der virker til at være en overordnet plan, hvilket man godt kan have været i tvivl om tidligere.

• Paulochichon
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #23 af Paulochichon
Besvaret af Paulochichon på emne La Fábrica i klar fremgang

DarioGomez skrev: Og det er vel kimen i det hele Siempre. For jo Castilla er Spaniens bedste filial-hold; ej der var den sørme igen; men med den store udskiftning, der skal ske - så kan vi jo reelt set godt frygte, at holdet kan risikere at skulle kæmpe for at undgå nedrykning.

Min kendskab til Real Madrid C og Juvenil-talenterne er sgu ikke stort nok til at vide, om vi har nogle kompetente arvtagere i kulissen; uanset hvad, så er det altså nogle meget store navne, der skal afløses!

- Talenter som Derik, Joel, Diego Llorente, Omar Mascarell, Ruben Sobrino, Oscar Plano og Lucas Torró er alle spændende talenter der enten har eller vil banke på døren indenfor en overskuelig fremtid :-)

13 år 1 måned siden #24 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne La Fábrica i klar fremgang

Paulochichon skrev:

DarioGomez skrev: Og det er vel kimen i det hele Siempre. For jo Castilla er Spaniens bedste filial-hold; ej der var den sørme igen; men med den store udskiftning, der skal ske - så kan vi jo reelt set godt frygte, at holdet kan risikere at skulle kæmpe for at undgå nedrykning.

- Talenter som Derik, Joel, Diego Llorente, Omar Mascarell, Ruben Sobrino, Oscar Plano og Lucas Torró er alle spændende talenter der enten har eller vil banke på døren indenfor en overskuelig fremtid :-)

Tilføjer lige Cristian Benavente, José R og Raul de Tomas...;)

Leveret af Kunena Forum