Kondogbia købes - og udlejes?

13 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spansk presse har Real Madrid ikke opgivet at hente Sevillas franske midtbanetalent, Geoffrey Kondogbia, men det bliver ikke til den kommende sæson.

I stedet spekuleres der i, at man vil købe ham og udleje ham med det samme, således at man har en afløser klar for Xabi Alonso. Angiveligt skal man allerede på nuværende tidspunkt have konkrete forhandlinger med Sevilla-præsident Del Nido, som menes at være positiv over for sådan en aftale.

Prisen menes at være på omkring 8 mill. €.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #2 af Siempre fiel
Undrer mig hver gang jeg læser at Kondogbia ska være "afløser" for Xabi. Jeg har sikkert ik set nok til Kondogbia for jeg ser ham altså mere som en typisk defensiv "arbejdsmand" og det ka vel så aldrig blive oplagt hvis han f.eks. sku danne midtbane med en anden primitiv spiller som Khedira.

13 år 1 måned siden #3 af El_Juan
Kondogbia er boks-til-boks. Men man skal ikke tage fejl af ham. Han kan sagtens flytte bolden rundt. En decideret Alonso-afløser vil jeg dog heller ikke betegne ham som, men stadigvæk en yderst interessant og brugbar spiller. Og så kan han i øvrigt til nøds spille i centerforsvaret.

Jeg ser meget gerne, at man henter ham til. Men det er ikke nok med blot én ny central midtbanespiller, som jeg ser det. Jeg ser gerne, at man henter både Kondogbia og Marco Verratti el. Ilkay Gündogan. Til nøds Asier Illarramendi eller Rubén Pardo i stedet for Verratti el. Gündogan. Paulinho kunne ligeledes være interessant, men Kondogbia er et billigere alternativ.

I forhold til Gündogan bliver det interessant til næste sommer, hvor Sahins fremtid skal afklares.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved El_Juan.

13 år 1 måned siden #4 af El_Juan

Angiveligt skal man allerede på nuværende tidspunkt have konkrete forhandlinger med Sevilla-præsident Del Nido

Dette er i øvrigt helt utænkeligt, for Real Madrid har ikke styr på en skid lige nu! Der sker intet i kulissen, det er gået helt i stå med at finde en ny træner og der forhandles ikke om spillere, både til- og afgange, samt eventuelle kontraktforlængelser! Der er stor grund til panik! ;-)
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved El_Juan.

Leveret af Kunena Forum