Karankas fremtid fortsat uvis

13 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Aitor Karankas fremtid i Real Madrid er fortsat uvis, men angiveligt står muligheden for at følge med José Mourinho til Chelsea fortsat åben for den baskiske assistent-træner.

Karanka menes dog også at have fået et betydeligt tilbud fra de Arabiske Emirater om at blive førsteholds-træner og den mulighed har han selv ved tidligere lejligheder ytret sig positivt omkring.

Real Madrid har stadig kontrakt med Aitor Karanka for de kommende tre år og man ville også gerne finde en plads til ham i hierakiet, men det synes efterhånden umuligt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #2 af Real Madrid
Jeg håber han vælger at tage med Mourinho til Chelsea. Det er klart det bedste kort på hånden - som jeg ser det - og forhåbentlig bliver han endnu en succesfuld træner i fremtiden ala AVB, Rodgers og Clarke, der tidligere var under Mourinho's vinger (Rodgers træner for Chelsea's reserver, men stadig i tæt samarbejde med Mourinho). Selvfølgelig vil det også være spændende at se ham blive i Real Madrid, selvom det virker usandsynligt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 1 måned siden #3 af Dios
Besvaret af Dios på emne Karankas fremtid fortsat uvis
Jeg frygter, at Mourinho har præget ham enormt meget, så han vil være en tro kopi af ham. Jeg siger ihvertfald nej tak, og ser ham helst forlade Real Madrid.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

13 år 1 måned siden #4 af Realmadrid94
Dios: har det lidt som dig, men altså selvom han blev, hvor skulle han så være? Toril har castilla og han bliver ikke træner for 1. Holdet. Jeg har ingen ide om hvor hans styrke og svagheder er som manager. Synes dog man kunne mærke hans professionelle attitude. Ser ham ikke som en ekstremist som Mourinho.

Leveret af Kunena Forum