Argentinsk træner som Ancelotti-alternativ?
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Carlo Ancelotti er fortsat ikke på plads i Real Madrid og det tvinger klubben til at holde Plan B åben i tilfælde af, at forhandlingerne med Paris SG smuldrer fuldstændigt.
Derfor udnyttede Real Madrids La Fábrica-ansvarlige, Ramón Martínez, en smuttur til Argentina til at forhøre sig hos Newells Old Boys om mulighederne for at hente "Tata" Martino, som netop har kvalificeret sin argentinske klub til semifinalerne i Copa Libertadores.
Tata Martino skaber fremragende resultater i den argentinske liga og det har fået flere klubber til at vise interesse for ham.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
El_Juan skrev: Hold nu op, altså. Nu er vi derude, hvor det er det rene idioti. Det her er en typisk Onside-nyhed. Faktum er, at snakken ikke længere går på hvorvidt Ancelotti kommer eller ej, men hvem PSG skal hente ind som erstatning for Ancelotti. Puslespillet går op. Og Real Madrid har deres brik på plads. Det er bare ikke officielt endnu.
Og du har jo ganske ret i, at Carlo Ancelotti bliver ny træner. Det har stået fast længe.
Men er man fornuftig, så har man altid en Plan B klar til selv den mest sikre Plan A og derfor tror jeg da, at det er rigtig nok at Ramón Martínez har forhørt sig om argentineren, uden at der har været noget konkret i det.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
asp3200 skrev: Underligt at den nyhed skrives, er jo intet hold i den. Sku onside snart.
Folk der staver sgu sku' sku' sgu ha' et par drag over nakken!
Derudover - det er langt fra usandsynligt, at man har forhørt sig omkring 'Tata' ligesom man nok også har gjort det vedr. Heynckes, AVB og en stribe andre navne.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev:
asp3200 skrev: Underligt at den nyhed skrives, er jo intet hold i den. Sku onside snart.
Folk der staver sgu sku' sku' sgu ha' et par drag over nakken!
Derudover - det er langt fra usandsynligt, at man har forhørt sig omkring 'Tata' ligesom man nok også har gjort det vedr. Heynckes, AVB og en stribe andre navne.
Havde jeg ret Dario :)?
sku sku sku sku ;)