Argentinsk træner som Ancelotti-alternativ?

13 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Carlo Ancelotti er fortsat ikke på plads i Real Madrid og det tvinger klubben til at holde Plan B åben i tilfælde af, at forhandlingerne med Paris SG smuldrer fuldstændigt.

Derfor udnyttede Real Madrids La Fábrica-ansvarlige, Ramón Martínez, en smuttur til Argentina til at forhøre sig hos Newells Old Boys om mulighederne for at hente "Tata" Martino, som netop har kvalificeret sin argentinske klub til semifinalerne i Copa Libertadores.

Tata Martino skaber fremragende resultater i den argentinske liga og det har fået flere klubber til at vise interesse for ham.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #2 af Gåser
Selvom jeg intet kender til ham, så kan det simpelthen ikke være rigtigt, at vi i værste tilfælde skal trækkes med sådan en?

13 år 1 måned siden #3 af SR4
Real har aldrig været bange for at bruge penge på spillere. Der går rygter om at man vil købe Bale for over 70 mio. Men man vil ikke engang give 4 mio, for en dygtig træner vi akut har brug for??? Kill me!

13 år 1 måned siden #4 af El_Juan
Hold nu op, altså. Nu er vi derude, hvor det er det rene idioti. Det her er en typisk Onside-nyhed. Faktum er, at snakken ikke længere går på hvorvidt Ancelotti kommer eller ej, men hvem PSG skal hente ind som erstatning for Ancelotti. Puslespillet går op. Og Real Madrid har deres brik på plads. Det er bare ikke officielt endnu.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Halamadrid1411

13 år 1 måned siden #5 af Real Madrid
Den argentinske Vanderlei Luxemburgo...

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

13 år 1 måned siden #6 af Real HWL
"Tata" Martino, aldrig hørt om manden! Lad os tage ham....

13 år 1 måned siden #7 af Siempre Madrid

El_Juan skrev: Hold nu op, altså. Nu er vi derude, hvor det er det rene idioti. Det her er en typisk Onside-nyhed. Faktum er, at snakken ikke længere går på hvorvidt Ancelotti kommer eller ej, men hvem PSG skal hente ind som erstatning for Ancelotti. Puslespillet går op. Og Real Madrid har deres brik på plads. Det er bare ikke officielt endnu.

Og du har jo ganske ret i, at Carlo Ancelotti bliver ny træner. Det har stået fast længe.

Men er man fornuftig, så har man altid en Plan B klar til selv den mest sikre Plan A og derfor tror jeg da, at det er rigtig nok at Ramón Martínez har forhørt sig om argentineren, uden at der har været noget konkret i det.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

13 år 1 måned siden #8 af asp3200
Underligt at den nyhed skrives, er jo intet hold i den. Sku onside snart.

13 år 1 måned siden #9 af DarioGomez

asp3200 skrev: Underligt at den nyhed skrives, er jo intet hold i den. Sku onside snart.

Folk der staver sgu sku' sku' sgu ha' et par drag over nakken!

Derudover - det er langt fra usandsynligt, at man har forhørt sig omkring 'Tata' ligesom man nok også har gjort det vedr. Heynckes, AVB og en stribe andre navne.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Jaken, andreashn

13 år 1 uge siden #10 af DarioGomez
Nu rygtes.denne herre såmænd til Barcelona ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

13 år 1 uge siden #11 af asp3200

DarioGomez skrev:

asp3200 skrev: Underligt at den nyhed skrives, er jo intet hold i den. Sku onside snart.

Folk der staver sgu sku' sku' sgu ha' et par drag over nakken!

Derudover - det er langt fra usandsynligt, at man har forhørt sig omkring 'Tata' ligesom man nok også har gjort det vedr. Heynckes, AVB og en stribe andre navne.

Havde jeg ret Dario :)?

sku sku sku sku ;)

Leveret af Kunena Forum