Florentino Pérez interviewet i 20 Minutos
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid-præsident Florentino Pérez er i dag blevet interviewet til dagbladet 20 Minutos, hvor han fortalte om status i klubben netop nu i forhold til køb og salg af spillere og træner.
Her sagde han om Ancelotti:
- Præsentere ham på onsdag? Det er en mulighed, men jeg ved det ikke. Lige nu er han ikke hentet. Det kan være, at Paris SG annoncerer en aftale i morgen, som tillader ham at skifte til Real Madrid. Min træner er Ancelotti.
Om Isco:
- Der er store muligheder for, at han bliver Real Madrid-spiller, fordi han vil til Real Madrid og Real Madrid vil også have ham. Isco er en af de store spanske spillere og den tekniske stab har ladet fortælle, at han har den nødvendige kvalitet til at være i Real Madrid. Jeg har ikke snakket med ham, men jeg ved at spilleren drømmer om at komme hertil. På samme måde har jeg det med, at han kommer. Hvis alt går godt, annoncerer vi købet af ham i løbet af meget kort tid. Men altid efter at træneren er kommet.
Om en kommende verdensstjerne:
- Jeg forsøger altid at sørge for, at de bedste spiller i Real Madrid, men det er ikke nødvendigt at hver eneste sommer bringer en transferbombe i form af en fremtrædende spiller, fordi det holder kun den dag, spilleren præsenteres. De, der kender mig godt ved, at når jeg er her, så kommer de bedste spillere altid til Madrid.
Om prisen på 90 mill. € på Bale:
- Spillerne er aldrig dyre eller billige. Det kommer an på deres omdømme. Figo, Zidane, Ronaldo og Beckham gav os et enormt hop i indtægter. Hvis man investerer i store spiller, får man flere indtægter. Det tillader for det første, at klubben er uafhængig og forbliver på medlemmernes hænder. Og for det andet tiltrækker det andre store spillere.
Om en pagt med Atlético Madrid og Barcelona (om ikke at købe hinandens spillere):
- Sådan en findes ikke. Hvis et køb er strategisk for projektet, som Figo og Zidane, så er det ligegyldigt, hvilket hold de spiller på. Så går jeg efter ham og køber ham. Thiago på ønskesedlen? Når træneren kommer, kan han fortælle det.
Om Mourinho:
- Mourinho har hjulpet os med at tage et kvalitativt spring, som var meget vigtigt. Det bliver jeg ikke træt af at gentage. Han har ikke skadet Real Madrids omdømme. Omdømmet bliver skadet, når man ryger ud seks gange i ottendedelsfinalen i CL og er tæt på ikke at blive topseedet. Fiaskoen er ikke at nå semifinalerne. Jeg bruger altid eksemplet med Formel 1. Ferrari vinder ikke altid, men det er et hold, som kendes af hele verden. I fodbold er dette mærke Real Madrid.
Om Cristiano Ronaldo:
- I løbet af kort tid er dette spørgsmål afklaret. Jeg har ingen tvivl om, at Cristiano Ronaldo bliver i Real Madrid resten af karrieren. Jeg er sikker på, at han forlænger. Kontraktforlængelser laver man inden turneringerne begynder.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvor latterligt det end kan lyde, så er jeg stadig bange for at vi ikke får Isco...
Jeg er glad for vi har den mand i klubben
Det er lidt som om, at nu når Barca har hentet et kæmpe navn ind, ja så vil Perez også spille med musklerne.
Det tyder lidt på, at Perez er villig til at smide RIGTIG mange penge efter Bale, desværre. Mit håb er, at Daniel Levy stædigt holder fast og ikke giver slip på Gareth Bale.
Petroleum skrev: Jeg forstår ikke hvorfor så mange påstår at de er ANTI-Perez. Jeg synes han gør det godt for klubben. Udover det så er han dygtig til at styre økonomien selvom mange penge bliver brugt på store spillere.
Fordi manden laver komplet idiotiske køb og salg. Nævner bl.a. købet af Kaka, Michael Owen og Júlio Baptista. Og salget af bl.a. Sneijder, Robben og Raul. Jeg medgiver dog at han også laver nogle gode indkøb.
*Og så han til alle tider set hen over ungdomsafdeling...
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Storken
- Gæst
-
Jeg er dog lidt skeptisk overfor, at han tager sin evner fra byggebranchen ind i Real Madrid. Det er en fodboldklub, og de skal holde sig langt væk fra øer i mellemøsten og storcentre i Madrid. Jeg vil faktisk betegne investeringer i Emiraterne og Spanien som decideret risikofyldte. Det går muligvis godt nu og et stykke tid frem, men hvad gør man når Perez ikke er der mere eller hvis det en dag går galt? I mine øjne er det en unødvendig risiko, der sagtens kunne ryste hele det økonomiske fundament klubben har opbygget.
Petroleum skrev: Jeg forstår ikke hvorfor så mange påstår at de er ANTI-Perez. Jeg synes han gør det godt for klubben. Udover det så er han dygtig til at styre økonomien selvom mange penge bliver brugt på store spillere.
Hvilke ting gør han som er gode for klubben? Jeg er helt klart enig i, at han gør mange ting som er gode for klubben, men ville godt hører hvad du mener han gør godt?
Han er rigtig dygtig til og styre økonomien, men er det ikke mere en bankmand eller forretningsmand vi har som præsident? Jeg mener, det er jo ikke ligefrem prangende spil og titler vi svømmer i.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
En præsident skal vel ikke være ham som sørger for at vi spiller prangende? Ret mig hvis jeg tager fejl, men det er vel nærmere træneren som skal det. Indirekte vil jeg give dig ret i at præsidenten er med til at udvælge træneren, men som hovedregel er det vel træneren som sætter holdet og spillet?
Mht skal det nok komme, er jeg sikker på. Ingen hold kan vinde altid og vores tid kommer nu med en ny træner og et nyt projekt (hvilket Perez har sat i gang vel at mærke) ...
- Fred P og de slemme frø
- Gæst
-
Petroleum skrev: NU bliver der nævnt tidligere at at salg af Raul, robben osv var mærkelige, men jeg mener at det var det helt rigtige i og med at Real hele tiden skal have de bedste spillere, og på det tidspunkt var det ikke de bedste mere, i andre tilfælde passede de bare ikke ind i det spanske.
At de ikke passer ind i det spanske kan man ikke gøre meget ved desværre. Men at Real Madrid altid skal have de bedste spillere er en forkert tankegang. Real Madrid skal have det bedste hold.
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Storken skrev: Perez har igennem tiden begået den fejl, at han gjorde sig klog på fodbold. Det skal han lade andre om. Han er dog en dygtig leder, der altid er ærlig og ansvarlig.
Jeg er dog lidt skeptisk overfor, at han tager sin evner fra byggebranchen ind i Real Madrid. Det er en fodboldklub, og de skal holde sig langt væk fra øer i mellemøsten og storcentre i Madrid. Jeg vil faktisk betegne investeringer i Emiraterne og Spanien som decideret risikofyldte. Det går muligvis godt nu og et stykke tid frem, men hvad gør man når Perez ikke er der mere eller hvis det en dag går galt? I mine øjne er det en unødvendig risiko, der sagtens kunne ryste hele det økonomiske fundament klubben har opbygget.
Jeg har ikke kunne finde noget troværdig information om det, men jeg tror ikke der er den store risiko med Real Madrid Resort Island. Sandsyneligvis er der blot tale om, at vi får en masse penge for at de må bruge vores navn.
- Storken
- Gæst
-
Raul 4 ever skrev:
Jeg har ikke kunne finde noget troværdig information om det, men jeg tror ikke der er den store risiko med Real Madrid Resort Island. Sandsyneligvis er der blot tale om, at vi får en masse penge for at de må bruge vores navn.
Jeg er som sådan ikke nervøs for Real Madrid under de nuværende omstændigheder. Jeg tror bare, at man skal trække en streg i sandet inden man spekulerer alt for meget i byggebranchen.
Det er meget få fodboldklubber, der har haft succes med andet end fodbold.
Storken skrev:
Raul 4 ever skrev:
Jeg er som sådan ikke nervøs for Real Madrid under de nuværende omstændigheder. Jeg tror bare, at man skal trække en streg i sandet inden man spekulerer alt for meget i byggebranchen.
Det er meget få fodboldklubber, der har haft succes med andet end fodbold.
Off topic:
For syv søren, du har været savnet. Hjerteligt velkommen tilbage.
On topic:
Men mon ikke Florentino har styr på det han er gang med. Han har jo altid været bedst når det handler om nye investeringer mht spillere mm, hvor de typisk ser satsense ud, men ender med nogenlunde positive resultater.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.